گریشنا: دو آتش‌سوزی خودرو روز و شب پرکاری را برای آتش‌نشانان رقم زد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری؛ در پی تماس تلفنی مردمی با ۱۲۵ مبنی بر آتش گرفتن خودروی پژو ۴۰۵ در انتهای خیابان شهدای گمنام، بلافاصله ماموران آتش‌نشانی گراش به محل اعزام و پس از ۹ دقیقه تلاش آتش را مهار کردند. با توجه به شدت آتش سوزی خودروی پژو کاملا در آتش سوخت.
محمد زحمت کشان یکی از آتش نشانان اعزامی در این خصوص می گوید:« زمان رسیدن ما به محل حادثه ، حریق بسیار گسترده شده بود و خودرو به شدت آسیب دیده بود و توانستیم با مصرف یک تانکر آب ایسوزو و دو کپسول آتش نشانی آتش را کاملا مهار کنیم.» علت آتش سوزی در دست بررسی است و گمانه زنی‌هایی از عمدی بودن آن وجود دارد.
در حادثه‌ی بعد، عصر روز پنج‌شنبه، هیجدهم دی ماه، ساعت ۴:۲۰ دقیقه تماس دیگری، خبر آتش‌سوزی پیکان، روبه‌روی ساختمان ولایت را به گوش آتش‌نشان‌ها می‌رساند.
جمالی از کارکنان آتش‌نشانی در رابطه به این آتش‌سوزی به خبرنگار گریشنا گفت:« دو نیرو ساعت ۴:۲۰ دقیقه به محل اعزام شدند، دلیل آتش‌سوزی مشخص نیست اما زمان رسیدن ما به محل آتش‌سوزی یک کپسول گاز مایع کنار ماشبن دیده شد که این امکان را می‌دهد که آتش، هنگام گاز زدن ماشین توسط راننده به وجود آمده باشد.»
او در ادامه می‌گوید:« شدت آتش‌سوزی دوم نیز زیاد بود و باعث شد که این ماشین نیز با وجود تلاش‌های آتش‌نشان‌ها برای خاموش کردن آن، کاملا در آتش بسوزد. کل عملیات ۴۵ دقیقه طول کشید.»

atash