بستن

برد شش تایی نوجوانان قرمز‌پوش

گریشنا: نوجوانان هلال احمر گراش درنخستین بازی از دور برگشت مسابقات لیگ برتر نوجوانان استان فارس در شیراز مقابل تیم دوم جدول جشنواره ۶ بر۱ پیروز میدان شد.
به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی هلال احمر گراش، از سری مسابقات لیگ برتر نوجوانان استان فارس در هفته نهم پنجشنبه، هیجدهم دی ماه تیم فوتبال نوجوانان پیام شیراز در مجموعه ورزشی شهید حمزه این شهرستان میزبان تیم فوتبال نوجوانان هلال احمر گراش بود.
تیم فوتبال نوجوانان پیام شیراز که در جایگاه دوم با ۱۶ امتیاز در نیم فصل جا خوش کرده بود در برابر هلال احمر گراش در هوای سرد و ابری شیراز شکست ۶ – ۱ خود را تجربه کرد.
تیم فوتبال نوجوانان هلال احمر گراش در هفته دوم مسابقات دوره‌ی رفت، در مجموعه‌ی ورزشی شهدا، میزبان تیم پرمهره‌ی پیام شیراز بود. دراین دیدار هلال احمر توانست پیام شیراز را با نتیجه ۴-۲ بدرقه کند.
هلال احمری‌ها در این روز با ترکیب؛ مهدی غلامی(دروازه‌بان)، مرتضی غیرتمند، محمد علی کرباسی، سعید آذرکیش، امیرحسین حسن‌نژاد، آرمان کامیاب، ابراهیم کامیاب، محمد آتشی، علیرضا احمدی، مهدی محمدی، به کاپیتانی رضا سوزنده و مربیگری مهدی کهندلی و ابوالحسن غلامی و سرپرستی حجت عابدی پا به این میدان گذاشت.

helel ahmar2

در این دیدار رضا دانشور، سید یحیی مجلسی و محمد کهنسال تعویض و مصطفی نظافت و پژمان امانتی نیمکت ذخیره‌ی تیم فوتبال نوجوانان هلال احمر گراش را تشکیل دادند.
در این بازی محمد آتشی با دو گل توانست تعداد گل‌های زده خود را به ۴ گل برساند و علی رضا احمدی با ۱ گل در این دیدار سیزده گُله شد تا همچنان به عنوان آقای گل در صدر گل زنان این دوره از مسابقات لیگ برتر نوجوانان استان فارس قرار بگیرد.

ابراهیم کامیاب، امیر حسین حسن‌نژاد و رضا سوزنده کاپیتان تیم در این بازی هر کدام با ۱ گل توانستند رده‌های دو گُله ها را به خود اختصاص دهند.
این بازی با حملات پیام شیراز همراه بود که شایستگی خط دفاعی و هماهنگی بازیکنان نتوانست دروازه هلال احمر گراش را باز کند و تک گل پیام از روی نقطه پنالتی زده شد.
تیم نوجوانان هلال احمر گراش با برد این دیدار، بیست‌ویک امتیازی شد تا با اختلاف ۵ امتیاز بالاتر از پیام شیراز ۱۶ امتیازی قرار بگیرد. در این هفته وصال شیراز توانست در برابر تیم نیریز به پیروزی دست یابد و ۱۴ امتیازی شود و در رقابت دیگری تیم داراب با ۱۳ امتیاز که در جایگاه سوم جدول، تا قبل از نتایج هفته نهم مسابقات، جا خوش کرده بود در برابر تیم فوتبال نوجوانان پیروانی شیراز متوقف شد.
در هفته دهم مسابقات، نوجوانان هلال احمر گراش در مجموعه ورزشی شهدا میزبان تیم صدرا فیروز آباد خواهد بود. هلال‌احمر در دوره رفت توانست با نتیجه ۳ – ۱ فیروز آباد را در خانه زمین گیر کند. فیروز‌آباد در این هفته برابر فجر صفا شهر قرار گرفت و توانست بر این تیم غلبه کند.

حجت عابدی سرپرست تیم فوتبال هلال احمر گراش ضمن ابراز خرسندی از همکاری اتاق اصناف، خیرین، مدیر عامل موسسه ورزشی آبشار اندیشه و هلال احمر تقدیر کرد.

بزرگسالان روی نوار شکست

در دیگر رده تیمی، تیم فوتبال هلال احمر گراش در غیاب تیم نوآوران شیراز ، جوانان هلال احمر در این هفته استراحت داشت.

تیم بزرگسالان هلال‌احمر بعد از چند باخت متوالی این هفته هم در شیراز در برابر پارسه صدر جدولی قرار گرفت و با نتیجه ۲ – ۱ بازی را واگذار کرد.

helel ahmar5

 

4 نظر

  1. کاکاجی به هر دو تیم خسته نباشند می گوید .جوانان برومند ورزشکار گراش در قلب کاکاجی جای دارند . نوبت برد بزرگترها هم خواهد رسید .همین که هستید متشکریم برنا باشید ونیرومند شاد باسید وخندان.

  2. خسته نباشید به بازیکنان نوجوان و کادر مدیریت تیم. امیدوارم این روند همچنان ادامه پیدا کنه اما در کنار تمام محاسنی که این نوجوانان عزیز دارند مشکلی هم خودنمایی میکند و آن اخلاق ناپسند بازیکنان و حتی مربیان در برخورد با داور و گاهی با هم تیمی هاست. ورزشکار بی اخلاق یعنی هیچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top