بستن

کارگاه‌ بازیگری رضا کیانیان در لار

Reza Kianian02 گریشنا: اولین کارگاه تخصصی بازیگری متد در لارستان با حضور رضا کیانیان، بازیگر برجسته سینما و تئاتر، از امروز شروع می‌شود. این کارگاه اولین کارگاه در حاشیه‌ی اولین جشنواره منطقه‌ای نمایشنامه‌خوانی یادمان شهدای هنرمند لارستان است.

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی جشنواره، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان روز شنبه ۲۰ دی ماه اولین جلسه از دور تازه کارگاه‌های آموزشی خود را برگزار می‌کند. این کارگاه آموزشی با هدف ارتقا سطح کیفی آثار نمایشی و بازیگری با حضور رضا کیانیان، از برجسته‌ترین بازیگران سینما برگزار خواهد شد.

برای کسب آخرین اخبار و شرایط حضور در این کارگاه، علاقه‌مندان می‌توانند با شماره تلفن ۵۲۲۴۸۰۲۶- ۰۷۱ و ۰۹۳۰۳۳۹۰۱۵۵ تماس حاصل فرمایند. برنامه کارگاه و نشست‌ها به این شرح است:

شنبه صبح، ۱۰ الی ۱۲

نشست تخصصی با شرکت کنندگان جشنواره نمایشنامه خوانی

شنبه بعد ازظهر، ۱۵ الی ۱۷ و ۱۷:۳۰ الی ۱۹

کارگاه تخصصی متد، کارگاه عملی بازیگری متد

۱۹:۱۵ الی۲۰

جلسه پرسش و پاسخ

یکشنبه، ۸ الی ۱۰

نشست با هنرمندان تجسمی و عکاسی

 

مختصری از زندگی رضا کیانیان

رضا کیانیان در سال ۱۳۳۰ در تهران به دنیا آمد. وی از سال ۱۳۴۵ بازیگری تئاتر را آغاز کرد و در نمایش‌های آنتیگونه، خرده بورژوا، چهره‌های سیمون ماشا، ازدواج آقای می سی سی پی، یادگار سال‌های شن و… بازی کرد. آغاز فعالیت رضا کیانیان در سینما از سال ۱۳۶۸ با حضور در فیلم تمام وسوسه‌های زمین ساخته حمید سمندریان بود.

در شانزدهمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم آژانس شیشه‌ای جایزه بهترین بازیگر نقش دوم را گرفت و در سیزدهمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم کیمیا کاندیدای دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد نقش دوم بود. در ضمن او در فیلمهای سینما سینماست و روبان قرمز بازیهای فوق العاده‌ای ارائه داده است.

او برای بازی ماندگارش در فیلم خانه‌ای روی آب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را از بیستمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر بدست آورد.

آخرین کار کیانیان بر صحنه تئاتر تالار وحدت، نمایش «مردی برای تمام فصول» به کارگردانی بهمن فرمان‌آرا بود که با استقبال زیادی مواجه شد.

2 نظر

  1. با سلام خدمت عوامل سایت گریشنا
    یک روزنامه و نشریه زمانی می تواند تاثیر گذار باشد که بتواند به رحتی گره ای از مشکلات مردم باز کند خوشبختانه با طی زمان سایت گریشنا توانسته جای رو در شهر و افکار عمومی باز کند اما انهم به طور ضعیف نه قوی
    یکی از مشکلات بیمارستان گراش با توجه به امکانات خوب عدم رسیدگی عوامل اورژانس به مریض است. به طور یقین تا به حال به بیمارستان جهت رفع بیماری مراجعه کردید. از انجایی که مریض در حالت غیر عادی به سر میبرد انتظار میرود عوامل و کادر پزشکی اورژانس با وضع مناسبی به بیمار رسیدگی کنند که متاسفانه بیمارستان گراش با مشکل های جدی در این رابطه مواجعه است. بنظر میرسد انجام یک نظر سنجی در سطح شهر میتواند کمک زیادی به مسولین دانشکده و بیمارستان نماید .
    افزوده شدن امکانات برای بیمارستان خوب است و دل همشهریان را شاد میکند ولی عدم مدیریت و برنامه ریزی صحیح دل مردم را میرنجاند و باعث نارحتی و درد میشود

    لطفا در این رابطه پیگیری نمایید اگر به دنبال احقاق حقوق همشهریان هستید

  2. گراشی !! چه ربطی به موضوع خبر داشت؟ شما هر مشکلی داری برو نظراتت رو تو صندوق پیشنهاد و انتقاد بنداز تا رسیدگی کنن . این همه از بیمارستان گراش بد گفتین به کجا رسیدین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top