بستن

نوای وحدت در جشن‌های میلاد پیامبر(ص)

گریشنا: به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت همزمان با مسلمانان تمام دنیا، گراشی‌ها نیز در جشن‌های مختلف بر لزوم وحدت و همدلی تمامی پیروان پیامبر اسلام (ص) تاکید کردند.

به جز مراسم برگزار شده در مسجد زین‌العابدین(ع) (خبر در گریشنا) هییت محبین حضرت علی اکبر (ع) در شهرک پردیس روز جمعه ۱۹ دی‌ماه جشنی را برگزار کرد. به گزارش محمد منفرد مراسم راس ساعت ۱۵ و سی دقیقه با قرایت کلام الله مجید و مولودی حاج احسان حسین شیری  آغاز شد. خسرو حسن زاده  سخنران اصلی این جشن بود و اجرای موسیقی توسط گروه وصال به سرپرستی فضل‌الله گلستانی بخش پایانی برنامه بود. علی اکبری فتحی اجرای این جشن را برعهده داشت و در بین اجرای مراسم به قید قرعه جوایزی به حاضرین داده شد.

pardies8

در ارد

حسینیه خامس آل‌عبا میزبان جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) در بخش ارد بود.

به گزارش یونس آفتاب از ارد، مراسم با قرائت قرآن توسط قدرت فرد آغاز شد. حجت‌الاسام شاهچراغی امام جمعه ارد در سخنان خود گفت: مهربانی پیامبر باعث جذب دل‌ها به دین مبین اسلام گردید. سیر خ رفتاری امام صادق(ع) نیز برگرفته از سیره پیامبراست. آن امام اهلا انفاق و بخشش و کردم بودند.»

باقرپور مداح این مراسم بود و گروه تواشیج شهرستان خنج نیز برنامه اجرا کردند.

در گوشه‌ دیگری از دنیا در گوانجو چین نیز محمدعلی دلام مجری اردی برنامه جشن میلاد را برای مسلمانان ساکن این شهر اجرا کرد.

Vahdat Arad (1)

در فداغ

به گزارش فداغ‌نیوز مراسم میلاد خجسته پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق(ع) پنجشنبه شب با حضور مردم در حسینیه وحدت فداغ برگزار شد.  دراین مراسم که با مدیحه سرایی مداحان اهل بیت همراه بود ، حاج آقا نریمانی سخنرانی کرد. او گفت: «در این شب شخصیتی متولد شد که رحمت للعالمین و اسوه حسنه و دارای مکارم اخلاقی بود.»ایشان در ادامه به فضائل امام جعفر صادق (ع) به عنوان آغازگر نهضت علمی در اسلام پرداخت.

FedaghNews01

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top