بستن

در جشن‌های هفته وحدت: مردم لار، گراش و اوز کنار هم

گریشنا: بعد از برگزاری مراسم هفته وحدت در اوز و لار این بار شیعهیان و اهل سنت جنوب فارس برای برگزاری جشن میلاد در گراش گردهم آمدند. جشن‌های هفته میلاد شهر گراش هر ساله در مسجد امام زین‌العابدین(ع) برگزار می‌شود.

Vahdat (16)

به گزارش محمدرضا وفایی‌فرد به مناسبت فرا رسیدن میلاد پر خیر و برکت حضرت محمد مصطفی (ص) رسول گرامی اسلام و ششمین اختر تابناک ولایت حضرت امام جعفر صادق(ع) رئیس مذهب شیعه مراسم جشن باشکوهی در مسجد امام زین‌العابدین(ع) در شهرک شهید بهشتی گراش برگزار شد. در این مراسم امام جمعه، فرماندار و مردم و مسئولان شهر گراش، امام جمعه لار معتمیدین و فرماندار لارستان نمایندگانی از بیت حضرت آیت‌الله ایت‌الهی و فرزند ایشان و بیت آیت‌الله موسوی لاری، امام جمعه، بخشدار و مردم و مسئولان شهر اوز و روستاهای تابعه حضور داشتند .

پس از تلاوت زیبای کلام الله مجید یکی از مولودی‌خوانان اوز به مولود خوانی پرداخت در ادامه فرماندار و امام جمعه گراش و امام جمعه اوز پیرامون هفته وحدت و وحدت در جهان اسلام سخنرانی کردند. حجت السلام صابری اراکی از قم سخنران بعدی بود که در سخنان خود گفت: باید بین مسلمین حفظ وحدت شود تا استکبار جهانی نتواند به اسلام ضربه بزند او گفت یکی از مفتی های اهل سنت و امام جمعه یکی از شهرهای مصر در خطبه‌های نماز جمعه گفته که حضرت علی (ع) در ۱۴۰۰ سال پیش آمدن داعش را به مردم خبر داده است.

درپایان مداحان شهر به مداحی پرداختند پس از پذیرایی بیرون از مسجد نور افشانی انجام شد. این مراسم به همت ستاد برگزاری هفته وحدت شهرستان، هئیت امناء مسجد امام زینل العابدین، هئیت رزمندگان اسلام ،ناحیه مقاومت و پایگاه مقاوت امام سجاد و فاطمیه گراش برگزار شد. صبح جمعه نیز مراسم دعای ندبه در این مکان با حضور پر شور مردم برگزارشد.

مطالبی و عکس‌هایی که خوانندگان گریشنا و نشریه افسانه ارسال کرده‌اند.

1 نظر

  1. خسته نباشی به همه ی دستند کاران و هیا ت امنا مسجد زین العابدین که این جشن بزرگ رو به خوبی برگزار کردن . ودر ضمن سخنرانی های مفید ی گفته شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top