بستن

دانشکده علوم پزشکی گراش در شبکه چهار

گریشنا: برنامه «بازتاب توسعه» شبکه چهارم سیما امشب گزارش‌هایی را از دانشکده علوم پزشکی گراش پخش می‌کند.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش، برنامه «بازتاب توسعه» چهارشنبه ۱۷ دی‌ماه ۱۳۹۳ ساعت ۲۱ و ده دقیقه از شبکه چهارم پخش خواهد شد. در این برنامه‌ گزارش‌های که ماه گذشته از روند توسعه دانشکده گراش تهیه شده است، پخش خواهد شد.

gerums Daneshkadeh

15 نظر

  1. از خیرین محترم و مدیران دانشگاه و بیمارستان تشکر میکنیم که با این برنامه در جهت شناساندن امکانات و زیرساختهای موجود در گراش اقدامی عملی انجام دادند .اگر مدیران برای افزایش اگاهی پرسنل از منشور حقوق بیماران عنایت بیشتری کنند رضایت خلق را که منشا رضایت
    خالق است بدست میاورند.اخلاقمداری از ضروریات حرفه شریف پرستاری است که باید مورد توجه بیشتری در بیمارستان قرار گیرد.

    1. ای عزیز دل مادر ما را کشتند با این کلمه ی زییییییرساخت!!! زیرساخت اخلاقمداری در بیمارستان گراش خشت آب گرفته است که تبدیل به شل شده و داره ساختمانش فرو می ریزه.

    2. با سلام خدمت دوستان عزیز
      ضمن تشکر از انتقادات و پیشنهادات شما به استحضار میرساند که حرفه پرستاری بسیار سخت و طاقت فرساست در شرایط کاری سنگین و کمبود نیروی پرستار متاسفانه بداخلاقی همکاران پرستار دیده میشود که مورد تایید نیست و مکررا تذکر داده میشود انتظار است که مردم عزیز در امور درمان آمرانه برخورد نکنند ولی حق همه است که سوال کنند توضیح بخواهند و خدمات شایسته از کادر درمان بخواهند.
      با نگاه ویژه دولت تدبیر و امید خوشبختانه مجوز بکارگیری پرستار صادر شده که تعدادی از آنها وارد سیستم شده اند امیدواریم با کاهش فشار کاری همکاران پرستار رضایت بیش از پیش بیماران حاصل شود.

  2. خوب بود … از نظر شناساندن گراش و قابلیت و پتانسیلی که در حوزه درمان دارد و نقش پررنگ خیرین که مثال زدنی است .همه چیز گفته شد اما گفته نشد چرا مردم برای گرفتن نوبت یک متخصص هزار و یک مشکل دارند چرا هنوز این بیمارستان با تمامی امکاناتش هنوز نتوانسته رضایت عامه مردم را کسب کند … بامید حل همه مشکلات.

  3. متاسفانه اخلاق و تکبر کادر درمان یک معضل است
    خداوند میفرماید:- رسیدن به بزرگی و مقام را در ”فروتنی” قرار دادم، ولی مردم آن را در” تکبّر و خودبرتر بینی” می جویند!

  4. به نظر من این برنامه بیشتر برای شناساندن خیرین گراش به مردم بود تا دانشگاه و بیمارستان !!!
    از هر سه جمله ایی که بهمنی و بقیه میگفتن : دوتاش خیرین توش بود

    اگه مسئولین شهر فقط و فقط ۱% سیاست یه لاری و داشتن ، الان گراش دومین استان اقتصادی ایران بود !! والله به خدا

    لار یه مسئولی و دعوت میکنه : مردم با لباس محلی و کوزه میرن استقبالش تا به طرف بفهمونن که ما مشکل آب داریم
    ولی گراش : تا یه نفر و به چشم میبینن : اینجا رو خیرین ساختن ، اونجا رو ما ساختیم ، فلان و فلان تاجر ساخته ، فلان کوچه رو فلانی آسفالت کرده و ….

    بسه دیگه به خدا …

    همین کاراتونه که واسه عمران شهر دولت کمک نمیکنه و همه بار این مسئولیت و مردم به دوش میکشن …

    جرات داری برو شهرداری بگو کوچه مون و آسفالت کن ، میگن ۲ میلیون پول بیار !!!

    کدوم کوچه و خیابون لار و مردم آسفالت کردن ؟

    لار اومده بزرگراه دادمان و کرده بلوار که بگه این بلواره و بلوار جزئی از شهر به حساب میاد ، یعنی تا پلیس راه مال لاریهاست ، به این میگن سیاست ، من نمیدونم توی گراش سیاستمدار داریم یا نه ؟

    1. سیاستشون خودشیرینه پیش دولتمردها!!!! مثل بچه ها که بعضی وقتا به خیالشون دارن شیرینکاری میکنن !! درحالیکه این کارا و حرفهاشون حکم یک سد داره که دولت هیچ وقت بودجه عمران و ساخت وساز را به گراش نده.

  5. با توجه به اصل ۱۴۱ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران – هر شخص می تواند تنها یک شغل دولتی را عهده دار شود.
    ۱ – آقای دکتر گلستان ریاست محترم بیمارستان بفرمایید شما بر چه اساس سه سمت و پست مهم و حساس دارید : ریاست پزشک قانونی شهرستان / ریاست بیمارستان و معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی شهرستان.
    ۲ – آقای دکتر محقق شما بفرمایید بر چه اساسی هم قایم مقام یک بیمارستان هستید و هم معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی شهرستان.
    ۳ – آقای دکتر محمدی عزیز شما بفرمایید چرا هم رییس شبکه بهداشت هستید و هم معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی .
    – عزیزان استحضار دارند حتی اگر بابت بقیه پستها حقوقی هم دریافت نکنند – که دریافت میکنید- این کار تخلف محسوب میشود طبق قانون.
    – آقایان که سه شغل دارید بفرمایید بینی و بین الله مطابق قانون در یک روز آیا سه تا زمان هشت ساعته برای این سه شغل زمان اختصاص میدهید؟!! نمیدهید.
    – آیا واقعا به اربابان رجوع در این سه حوزه آنطور که باید رسیدگی میکنید و وقت میگذارید؟ نمیگذارید .
    – خواهشا در جواب نگویید بدلیل کمبود نبروی انسانی و قحطی رجال است و شما ها را هرکدام جای سه چهار نفر بکار گمارده اند که این عذر بدتر از گناه است .
    – حتما میدانید : متخلف از این قانون به انفصال خدمت موقت از ۶ ماه تا یکسال محکوم می گردد و وجوه دریافتی از مشاغلی که در یک زمان تصدی آن را داشته است به جز حقوق و مزایای شغل اصلی وی مسترد می گردد و در صورت تکرار در مرتبه دوم، علاوه بر استرداد وجوه موضوع این تبصره به انفصال دائم از مشاغل محکوم می گردد!
    — و این را هم میدانید :
    آمر و صادرکننده احکام در صورت اطلاع به نصف مجازات مذکور در صدر
    تبصره محکوم می گردند.

  6. این دیدگاه ربطی به گزارش گریشنا نداره!
    از مسولین گریشنا درخواست دارم اگه بتونن یک جامعه مجازی راه اندازی کنن که بشه چند گروه به نام ادارات شهر ساخت که افراد بیان نظرات و پیشنهاد خودشون رو مطرح کنن و اخبار ادارت شهر هم در انجا کپی شه. اینطدری هم انتقاد ها سازنده تر می شه هم افراد با. هوبت واقعی خودشون می تونن فعالیت کنن
    با تشکر

  7. برنامه بسیار عالی بود. از زحمات تمام مسءولین به خصوص آقای دکتر بهمنی که در جهت ارتقاء جایگاه دانشکده حقیقتا تلاش می کنند نهایت قدردانی رادارم. امیدواریم که خواسته ها مورد توجه دولت و وزیر محترم قرار گیرد و اهداف مورد نظر محقق شود. البته یکی از موارد کمک کننده به این موضوع تامین نیروی انسانی و آموزشی است که امیدواریم هر چه سریعتر پیگیری شده و به سر انجام برسد.

  8. تلفن پشت تلفن . سفارش پشت دستور .پیامک که الله اکبر .از دیروز اول صبحی که بمب باران خبری کاکا راشروع کردند تا ساعت بیست و یک ده دقیقه که چشم نیمه چپش(کاچ) به این کانال خالیبندی ( گل لی ) منور شد ثانیه ای راحتش نگذاشتن که الا باالله باید برنامه باز تاب توسعه دانشکده علوم پزشکی وخدمات بهداشتی ودرمانی گراش را تماشا کنی تا بفهمی در گراش چه خبره . مثل اینکه کاکا کارشناس فستیوال فیلم کل گراشه و یا با عماریون سر وسری داره که فیلم شناس ارزشی باشه .باالاخره سمبه پر زور بود وتسلیم دیدن باز تاب توسعه سر وقت شد. والله چه بگم که نهیب کلغلمباس نشنوم و یا بقول کتابدار ( کتابخانه عمومی ) ضایع کننده اجر خیرین ومحسنین نگردم . گفتم اول از جناب دکتر بهمنی ودکتر محقق بپرسم که کاکام منطور از ساخت ونشان دادن این فیلم چه بوده ؟ برای چه مخاطبی ساخته شده ؟. حرف وسخنانشان برای چه برزگانی بوده ؟ ودر یک کلام قرار بوده چه گیر بیاد؟. خوب کاکاجی کجا و دکترها کجا .بقول« من خودم» در کامنت بالا که خود یک معظل است . از پزرگان پرسیدن که خطاست . پس کاکا از خودش می پرسد وبرای خودش می نویسد . فیلم با عجله و با سکانسهای ثانیه ای سریع ونماهای کم جلوه نتوانسته بود عجم وسیع کار و بزرگی دانشگاه وبیمارستان را به بیننده منتقل کند . سخن گویی وکلی گویی جناب استاندار وفرماندار ضرورتی نداشت ومخاطب را خسته می کرد . می شد بجای این دو کدخدا با فیلم برداری روشن .پیوسته وهدف دار با گوینده ای حرفه ای امکانات موجود و تواناییهای بالقوه را به بینندهگان هدف منتقل کنند و سپس بر پایه امکانات درخواست مشخص وروشن بیان می شد . سخنان چهره های بغیر از دکتر جراح بسیار ضعیف وفاقد اثر گذاری بود . می شد عوض چهره دوربین بر امکانات تکیه می کرد وکوینده مطالب آنها را در طول فیلم توسط گوینده خوش صدا بیان می کرد . با احترام به دبیر دوران دبیرستان کاکا .منظور ازنشان دادن چهره وصحبت ایشان چه بود .چون کمکی به فیلم نشده بود . با گفتن خسته نباشید وتشکر از دکتر بهمنی ودکتر محقق بهتر بود عزیزان کمی در تهیه این فیلم تبلیغاتی عجله نمی کردند وقبلا با اهل فیلم وهنر وتبلیغات مشورت می شد تا نتیجه بهتری بدست می آمد .کامنتهای «راحیل» «شهروند گراش » جای تامل و بررسی دارد اگر فرصت بشود حرفی هم برای خیرین گفته شود . تا ثمره کارشان مفیدتر گردد .شاید بقول «محمد رضا محسن زاده »گریشنا دریچه ای بگشاد و درددلی بیان گردد. سخن آخر با جناب« محمدی » سخنت هر په حق باشد والبته کمی هم شوخی الناس علی دین ملوکهم ایراد ندارد از بزرگان تهران نشین یاد گرفته اند

    1. کاکاجی جان

      با این که سخن به لطف آب است
      کم گفتن هر سخن صواب است
      آب ار چه همه زلال خیزد
      از خوردن پر، ملال خیزد
      کم گوی و گزیده گوی چون دُر
      تا ز اندک تو جهان شود پر
      لاف از سخن چو دُر توان زد
      آن خشت بود که پر توان زد
      یک دست گل دماغ پرور
      از خرمن صد گیاه بهتر

      1. جان کاکا . اگر کاکا پند واندرز بزرگان وناصحان گوش میکرد که حالا کاکاجی نبود . می شد سنخوری .واعظی.روضه خونی وشابد هم میشد مداحی که اگر میکروفن صاحب میشد دماری از وقت وگوش حاضران ومستمعان در می آورد نگو و نپرس !!. و تازه اگر پول ومقامی بمیان می آمد وکلاسش بالا تر می رفت و البته لطف غیبیان هم یاری میکرد . میشد چیزی در حد آقای قراءتی یا آقای رحیم پور ازغدی که یک عمر درفشانی میکنند .برنامه تلوزیون را هم پر وخالی و کاکاجیها را میخ کوب کسی هم جیکی نمی گه . کاکام . اینجا که کاکا گاه گاهی لاف زنی میکنه وبقول بزرگان «آن خشت بود که پر توان زد» خشت زنی می کنه به اش می گویند دنیای مجازی . یعنی هیچ!! نه وقت کسی رامی گیرد و نه کسی را مجبور میکنه که نظری به خرمن گیاهش بیندازد . در یک کلام می تونی از تیر رس چشمت محو کنی .حالا خودت تعریف کن .وراجی کاکا توی این هیچستان مجازی گریشنا کم وزیادش ترا چه مشکل . بقول کاکاجی بزرگ « بزار بگه تا بترکه » با یک کلیک محو و فوتیتاش کن و برو برس بکارت . جیف از وقت همچو طلایت نیست که در این مجاز خانه صرف پرگویی این وراج کنی .شاد باشی وایامت به کام

    2. ممنون از شما که تمام مطاب و خوندید …

      ولی صد حیف و افسوس که این حرفا راهی به جایی نمیبره و فقط و فقط با یان حرفا داریم سر خودمون و درد میاریم

      مسولین محترم که ککشون ام نمیگزه … انگار نه انگار که وظیفه اینا خدمت رسانی به مردمه !!!

      در جریان تایید آرم دانشگاه مگه ندیدی چی شد ؟

      آرمی که آقای راستگو طراحی کرده بود و تهران تایید کرده بود و آقای بهمنی حدفش کرد و آرمی که در بالا مشاهده میکنید به عنوان آرم دانشگاه تثبیت کردند !
      مبارکشون باشه

      واقعا این طرح در حد گراشه ؟

      اینم لوگوی آقای راستگو

      http://achomnet.ir/achomlogo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 نظر
scroll to top