بستن

میزبانی از فوتسال دانش‌آموزی منطقه ۲ استان فارس

 گریشنا: میزبانی از مسابقات فوتسال و فوتبال دانش‌آموزی منطقه‌ی ۲ استان فارس به شهرستان گراش سپرده شد.
بر اساس خبر منتشر شده در سایت آموزش و پرورش گراش؛ با توجه به اعلام برنامه‌ی مسابقات فوتسال و فوتبال دانش‌آموزی در سال جاری، از طرف اداره کل آموزش و پرورش فارس، شهرستان گراش میزبان، این دوره از مسابقات در مقطع ابتدایی، خواهد بود.
این مسابقات با همکاری مدیریت موسسه آبشار اندیشه در سالن فوتسال این مجموعه و در روزهای یکشنبه و دوشنبه، بیست‌وهشت و بیست‌ونهم دی ماه در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد.

varzesh

همچنین به مناسبت آغاز هفته وحدت، دیدار دوستانه فوتسال، بین فرهنگیان گراش و اوز به صورت رفت و برگشت انجام گرفت. در این دیدار دوستانه که دور رفت آن در اوز صورت پذیرفت، تیم فوتسال اوز با نتیجه ۵ بر ۴ تیم فرهنگیان گراش را شکست داد و دور برگشت این مسابقه در گراش انجام شد که در این بازی تیم گراش با نتیجه ۴ به ۱  بر تیم فرهنگیان اوز غلبه کرد.

fotsal farhangyan

 

 

1 نظر

  1. سلام زمینهاى که زمانى که اداراه اموزش وپرورش گراش تقسیم کرده به متر ۲۰۰۰تومان ویکى از کارکنان اداره در سهمى در تکه تکه کردن این زمین وواگذارى ان به اشخاص متنوع ،که حالا به باغ شده این زمین ها طرف باغ عسکرى ، ایا این زمینها هم جهاد کشاورزى اینارو که تغیر کاربرى دادن هم خراب مى کنند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top