بستن

بیمارستان گراش آماده‌ی فرود هلی‌کوپترهای نجات

گریشنا: بیمارستان امیر‌المومنین علی(ع) گراش مجهز به اورژانس هوایی شد تا در مواقع اضطراری، بیماران اورژانسی سریع‌تر به مراکز درمانی منتقل شوند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش اورژانس هوایی در شهرستان گراش راه‌اندازی شد.ناصر دلخوش مسئول مدیریت بحران دانشکده علوم پزشکی گراش در حضور رییس و معاونین دانشکده علوم پزشکی گراش به تشریح و نحوه درخواست فراخوان اعزام هوایی پرداخت.

وی افزود:«با توجه به سیاست وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشور در خصوص گسترش خدمات اورژانس هوایی به مددجویان و بیماران اورژانسی و پیگیری‌ها و همت رییس دانشکده علوم پزشکی گراش، امکان اعزام هوایی با بالگرد از بیمارستان امیرالمومنین علی(ع) گراش مهیا شده و در هر حادثه ای که نیاز فوری به اعزام هوایی داشته باشیم می‌توانیم با در نظر گرفتن شرایط، درخواست بالگرد کنیم و در ظرف کمتر از یک ساعت بالگرد مستقر در پایگاه هوایی شیراز به گراش اعزام خواهد شد.»
ناصر دلخوش در ادامه خاطر نشان کرد: «با توجه به اینکه یک بالگرد در پایگاه هوایی استان مستقر است و کل استان را پوشش می‌دهد، می‌توان در صورت لزوم از هر جایی از استان که نیاز فوری به اورژانس هوایی باشد درخواست بالگرد نمود، وی همچنین خاطر نشان کرد محل فرود بالگرد هم اکنون در بیمارستان امیرالمومنین‌علی(ع) مهیا بوده و از قبل پیش‌بینی‌های لازم برای این کار صورت گرفته است.»
مسئول مدیریت بحران دانشکده علوم پزشکی، شرایط و اندیکاسیون‌های درخواست آمبولانس هوایی را برای سوپروایزرها و اعضای جلسه تشریح کرد و گفت:«به دلیل نوع خاص اعزام می‌بایست نکات ایمنی نسبت به بیماران و تکنسین‌های اعزام هوایی با دقت کامل رعایت و مورد توجه قرار گیرد.»
وی افزود:«ما همیشه آمادگی لازم جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی شایسته به مردم را داریم و با دیده منت، خدمتگزار بیماران و همراهانشان خواهیم بود.»

Masjed-Bimarestan

21 نظر

  1. خیلی ممنون از پرسنل بیمارستان وریاست محترم بیمارستان به خصوص ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی شهرستان گراش دم همتون گرم خدا قوت بهتون بده

  2. آقای محسن زاده کسانی که میان اینجا و انتقاد میکنن بی دلیل نیست
    من خودم روز یک بار می‌آم گریشنا و اگر خبر جدیدی درباره مساءل شهر اینجا باشه اولا مثل بعضیا سریع نمی‌رم تو قسمت دیدگاه اول متن رو می‌خونم و بعد با دلیل انتقاد یا پیشنهادی باشه ارسال می‌کنم.

  3. خیلی خوبه . ولی آیا یک بالگرد برای یک استان کم نیست؟؟؟ آیا موقعیتهای اورزانسی در یک استان پهناور برای بیماران اگه پیش بیاد باتوجه به یک بالگرد پیش میاد که چون یک بالگرد دارن پس جناب حادثه یا اتفاق یا جناب خطر صبر میکنه که مثلا یه نفر رو از فلان شهرستان یا بیمارستان برسونه به مرکز و بعد نوبت یکی دیگه؟؟ یا چند نفر را از شهرستانها و بیمارستانها روی هم جمع میکنه و باهم میبره مرکز؟؟ یا مثلا از روی چه اولویتی اضطراریهای روبه موت و خطرجدی را طبقه بندی میکنن؟؟!!!

  4. جناب محسن زاده
    شما کاری جز اظهار نظر در مورد کامنت های مردم نداری. آخه شما سرپیازی یا ته پیاز
    آرزو نمی کنم گرفتار بیمارستان بشی ولی حرف از سر سیری نزن .مرد حسابی من خودم اتاق خصوصی بیمارستان بستری بودم ولی سرویس بهداشتی اون عمومی بود بعد از اعتراض فرمودند شما اتاق خصوصی کرایه کردین نه سرویس بهداشتی.
    این یک نمونه ساده از وضع بیمارستان گراشه که شما سنگشو به سینه میزنید بعد هم تا چیزی ازت نپرسیدن جواب نده

  5. ضمن تشکر و قدردانی از مسولین عزیز ممکنه هزینه آن هم اعلان کنند و آیا اگر خانواد ضعیفی هم نیاز پیدا کند شما مسولین عزیز پیش بینی هزینه آن که جنبه مساعدت داشته باشد کرده اید یا باید ندارها بمیرند و فقط پولدارها میتوانند استفاده کنند

  6. جناب محسن زاده لطفأ تا نظر عزیزان و نخوندی نظر نده من نمیدونم از این بیمارستان چی گیرت میاد که دم به دقیقه سنگشو به سینه میزنی.این عزیزان اگه نظرمیدن حتمأ بد رفتاری دیدن که نظرشونو میدن.خداکنه پات بیفته بیمارستان تا به حرف همه ما برسی. شاید هل پارتی داری

  7. جناب محسن زاده اگه مردی برو ویزیت چشم بگیر اگه جرات داری افوامتون و ببر زایشگاه اگه میتونی فقط واسه یه امپول برو اورژانس.لطفأ دیکه نظر نده

  8. جالبه طبق اخباردرج شده درسایتهای خبری شهرستان مجاور اورژانس هوایی ویک بالگردبه اونا رسید وباندش به ما.
    البته طبیعیه دیگه آخه هرچی باشه اونانماینده دارن ولی مانه.

  9. جاش تو این پست نیست ولی میگم.اتاق خصوصی بیمارستان رو واسه زایمان دخترم گرفتیم.اتاق از سرویسش بوی تعفن میداد.از گرما پختیم.

  10. ما هم ادمیم مریض می شیم بیمارستان هم میریم ولی شما ها خیلیییی گنده اش می کنی
    در کل ما هر چی رفتیم انجا رفتارشون خوب بود!!

  11. با سلام
    خسته نباشید وخدا قوت به همه دست اندرکاران محترم.
    تشکر ویژه از مدیریت و پرسنل بیمارستان. امیدوارم که خدا اجرتون بده.صدها فرشته بر آن دست بوسه میزنن.. کز کار خلق یک گره بسته وا کند.
    برادر عزیز.حق باشماست.بعضی پرسنل واقعا ادمو اذیت میکنن.ولی خداییش نباید اوناییکه خیلی مهربون ومحترمن .با اوناییکه حتی ادب و رعایت نمیکنن مقایسه کرد.من از فامیل های دکتر زمانی چشم پزشک هستم. ولی منشی اش برای ما نوبت ۴ ماهه میده. به جون بچه ام تا باور کنی.. که تبعیضی نیست . فقط بعضی ها انگار عقده دارن و میخان اذیت کنن. که اونا هم احتمالا گراشی نیستن.

  12. باسلام
    هرقدمی که در راستای امنیت و سرعت در بهبودی مردم کشور برداشته بشه خوبه هر چند که کم باشه.من گراشی نیستم ولی تقریبا ۱۳ سال پیش توی همین بیمارستان شما بستری شدم، واقعا ازشون تشکر میکنم بسیار آدمای خوبی بودند مخصوصا یه خانم پرستار مهربونی به اسم خانم بازرگان، که انصافا خوش اخلاق بودند، اون موقع واسه من این خانم علاوه بر پرستار بودن نقش یه مادر و خاله مهربون هم بازی می کردند. امیدوارم هر جایی که هستند خوش و سلامت و موفق باشند.
    از مسئولین بیمارستانم تشکر میکنم که در جهت رفع کمبودهای این بیمارستان همیشه تلاش می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

21 نظر
scroll to top