بستن

بصیرت‌افزایی مردم و مسئولین در ۹ دی

گریشنا: همایش و نشست سیاسی بصیرت و بزرگداشت نهم دی‌ماه با حضور دکتر کامران غضنفری، نویسنده‌ی کتاب «راز قطعنامه» در سالن سراجی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گریشنا؛ این برنامه امروز نهم دی‌ماه به منظور تجدید میثاق با ولایت ساعت ۹ صبح با قرائت آیاتی از قرآن مجید توسط سعادت، قاری مطرح شهرستان گراش شروع شد.

بعد از آن درستکار، فرمانده ناحیه‌ی سپاه به منظور خیر مقدم و قدردانی از حاضرین در جلسه گفت: «برنامه‌ها و مراسم‌هایی که از دیروز، امروز و فردا برای بزرگداشت این روز در نظر گرفته شده است و همچنین بنر‌ها و پارچه‌نوشته‌هایی که از اول شهر تا قسمت خروجی شهر نصب شده است نشان می‌دهد که صفت ولایت‌مداری صفت مناسبی برای مردم شهرستان گراش است و مردم این شهرستان نیز در خلق نهم دی ماه سهم داشتند.»

او در ادامه از هیات رزمندگان اسلام، کانون بسیج فرهنگیان، اداره‌ی آموزش و پرورش، پایگاه‌های مقاومت بسیج، شورای شهر و هیات‌های مذهبی برای همکاری جهت هر چه بهتر برگزار شدن مراسم‌ها تشکر و و تقدیر کرد.

پخش کلیپ و مراسم تجدید میثاق توسط بسیجیان و خانواده‌ی چند شهدای گراشی از جمله پدر حسینعلی فانی از جمله برنامه‌هایی بود که اجرا شد.

9day6

سپس نام‌آور، مجری این برنامه، سردار غضنفری را برای ایراد سخنرانی به پشت تریبون دعوت کرد. او با اشاره به گرامی‌داشت یوم‌الله نهم دی ماه،گفت: «عوامل زیادی از سال‌های قبل برنامه‌ریزی شده بود تا فتنه‌ی ۸۸ شکل بگیرد و ساده‌انگاری است اگر فکر کنیم این فتنه تنها جر و بحث دو کاندیدا‌ی ریاست جمهوری بود.»

او در ادامه با بیان این که کشور‌های مستکبر و گروه‌های منافق داخلی با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی و از بین بردن ولایت فقیه متحد شدند و صحنه‌گردان اصلی این فتنه بودند، گفت: «مردم همیشه در صحنه‌ی ایران با راهپیمایی نهم دی ماه، همه‌ی نقشه‌های منافقین و دشمنان را نقش بر آب کرد و دشمنان را در رسیدن به هدف خود ناکام گذاشت.»

غضنفری سپس تاریخچه و عوامل و حواشی زمینه‌ساز برای بروز فتنه‌ی ۸۸، از دهه‌ی ۶۰ تا زمان وقوع این حادثه را بیان کرد. و در قسمتی از برنامه نیز به پرسش‌های حاضرین پاسخ گفت.

فرودی، فرماندار شهرستان، حسینی، امام جمعه‌ی شهر، حجت‌الاسلام معصومی، خانواده‌های شهدا و بسیجیان و روسای ادارات در این مراسم حاضر بودند.

عکس‌های یوسف منوچهری را از این مراسم ببینید.

 

 

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top