بستن

ستاره‌آبی جایزه بیست‌وپنج میلیون ریالی را به خانه برد

گریشنا: تیم تنیس‌روی میز ستاره‌آبی در مسابقات لیگ باشگاه‌ها و دستجات استان فارس در بین پانزده تیم به مقام نایب قهرمانی دست‌یافت و به مسابقات لیگ دسته یک کشور صعود کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات پینگ‌پنگ، با انجام بازی‌های مقدماتی و نهایی مسابقات لیگ باشگاه‌ها و دستجات استان فارس در روز پنجم وششم دی، پرونده مسابقات امسال این بازی‌ها بسته شد. در روز جمعه پنجم دی، دور چهاردهم  و پانزدهم بازی‌ها در خانه پینگ‌پنگ شیراز برگزار شد که در دور چهاردهم ستاره‌آبی با برتری سه بر صفر برابر تیم زنده‌یاد حجری شیراز این تیم را از پیش‌رو برداشت. با انصراف تیم شهید مسعود درویشی گراش از این بازی‌ها، ستاره‌آبی در دور پانزدهم که با این تیم بازی داشت، استراحت کرد. ستاره‌‌آبی در این مرحله با انجام سیزده بازی و کسب دوازده برد و یک شکست، بعد از تیم بیمه کار آفرین منافی شیراز با ۲۵ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و به همراه تیم‌های جوانان شیراز و دانشگاه آپادانا شیراز به مرحله نهایی راه یافت. (نتایج بازی‌ها تا دور سیزدهم در گریشنا)

بازی‌های مرحله نهایی روز شنبه ششم دی و با شرکت چهار تیم برتر به صورت دوره‌ای برگزار شد. ستاره‌آبی در ابتدا تیم بیمه کارآفرین منافی شیراز را با نتیجه سه بر یک شکست داد و بعد جوانان شیراز را با نتیجه سه بر یک از پیش‌رو برداشت. با پیروزی دانشگاه آپادانا بر دو تیم بیمه منافی و جوانان شیراز، تکلیف قهرمانی این بازی‌ها به بازی آخر کشیده شد. در بازی نهایی که نزدیک به سه ساعت به طول انجامید، این تیم دانشگاه آپادانا شیراز بود که با برتری سه بر دو برابر ستاره‌آبی به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت و ستاره آبی در رده دوم قرار گرفت. تیم‌های بیمه کارآفرین منافی و جوانان شیراز نیز به ترتیب سوم و چهارم شدند. ( خبر و نتایج بازی‌ها در سایت هیات تنیس‌روی میز استان)

در پایان بازی‌ها، به تیم‌های اول تا سوم به ترتیب سی‌وپنج، بیست‌وپنج و پانزده‌ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شد. اعضای تیم ستاره‌آبی در این بازی‌ها سینا زارع، عبدالهادی موغلی، حمیدرضا موغلی و حمید یوسفی به عنوان بازیکن و مرتضی موغلی به عنوان مربی بودند و با قرار گرفتن در رده دوم به مسابقات دسته یک کشور صعود کردند.

 

IMG_8047

 

2 نظر

  1. حبر خو شیست برای گراش .همیشه این جوانان کوشا پیروز وشاد کام باشند . آینده زود آنها را در لیگ برتر گشوری ببینیم . کاکاجی مشتاق شنیدن خبر پیروزی تیمهای سه گانه فوتبال هلال احمر وسایر تیمهای ورزشی گراش است . زنیرو بود مرد را راستی ..زسستی کجی آید وکاستی .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top