بستن

جام عرفان به گراش‌جوان رسید

گریشنا: تیم فوتبال گراش جوان قهرمان اولین دوره مسابقات فوتبال جام زنده‌یاد عرفان بیگلری شد.

به گزارش مجید افشار این مسابقات از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی گراش جوان و با همکاری هیات فوتبال با حضور ده تیم برگزار شد. تیم‌های استقلال، شاهین، ستاره‌آبی، اتحاد، پرسپولیس نوین، شهیدان حسن‌زاده، مقاومت، جوشن، گراش جوان و  یاران عرفان در دو گروه با هم رقابت کردند. دو تیم پرسپولیس نوین و یاران عرفان از گروه اول و گراش جوان و جوشن از گروه دوم به مرحله‌ی بعد صعود کردند.

در مرحله‌ی نیمه‌نهایی، گراش جوان به مصاف یاران عرفان رفت و توانست در ضربات پنالتی این تیم را شکست دهد. در دیگر بازی پرسپولیس نوین با نتیجه سه بر صفر مغلوب تیم جوشن شد و جوشن به فینال رسید.

در بازی رده‌بندی بازهم یاران عرفان که از بازیکنان جوان سود می‌برد در ضربات پنالتی مغلوب پرسپولیس نوین شد تا پرسپولیس نوین به مقام سوم دست پیدا کند.

بازی پایانی این دوره از مسابقات در حضور جمعی از مسئولین، تماشاگران و خانواده زنده‌یاد برگزار شد. دو تیم گراش جوان و جوشن به مصاف هم رفتند. احسان جوکار با کمک عبدالحمید عبدالی و محمدکاظم عابد بازی را قضاوت کرد. حمید محمودزاده  به عنوان داور چهارم، عبدالرضا حسین‌پور  ناظر داوری و احمد غلامی به عنوان سرپرست عوامل اجرایی این بازی بودند.

ابتدا گراش جوان با گل سعید چترآبگون از حریف پیش افتاد. ولی در ادامه مسلم تابش از روی ضربه‌ی ایستگاهی کار را به تساوی کشاند. کمی بعد باز هم سعید چترآبگون مهاجم کهنه‌کار گراش جوان با یک ضربه‌ی دقیق و حساب شده گل دوم خود و تیم‌اش را به ثمر رساند. بازی در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود گراش جوان به پایان رسید.

بین دو نیمه بازی، از طرف اعضای هیات مدیره گراش جوان هدایایی به احمد مقدسی و محسن ستارنژاد دو تن از بازیکنان قدیمی گراش جوان اهدا شد.

13931004 Football Erfan (12)

در بای فینال جوشن با ترکیب عبدالله درویشی (دروازبان)، برهان ثابت، اسدالله حسین پور، محمد باقرپور، محمد شکاری، سعید رایگان، مسلم تابش، بهروز دادخدایی، مجتبی کهندلی، امین فرجی (مجتبی شیرشمسی) و بهنام شیر شمسی به مربیگری مهدی موغلی به زمین رفت. در تیم گراش جوان غلامرضا پورقائد (دروازبان)، مهدی شمسی، فرهاد شمسی، مهدی انصاری، محسن بیضایی، محمد خوشرو، مسعود بیضایی، علیرضا عظیمی، سید مصطفی موسوی (حسین ارژنده)، سعید ارژنده و سعید چترآبگون به مربیگری غلامرضا افشار و حسین حسن‌زاده بازی کردند.

در پایان مسابقه ابتدا میرزا اکبری ریس اداره ورزش و جوانان در سخنانی کوتاه به تماشاگران و خانواده‌ی مرحوم بیگلری خیر مقدم گفت. از طرف باشگاه فرهنگی ورزشی گراش جوان و غفاری رییس هیات مدیره، لباس این تیم به خانواده زنده‌یاد اهدا شد.

گراش جوان قهرمان مسابقات جایزه چهار میلیون ریالی تیم اول را دریافت کرد. تیم جوشن ۳ میلیون و تیم سوم پرسپولیس نوین ۲ میلیون ریال دریافت کردند. کاپ اخلاق و ۲ میلیون ریال جایزه جوانمردانه به تیم یاران عرفان رسید. در بخش برترین‌ها نیز هر کدام از بازیکنان برگزیده ۵۰۰ هزار ریال دریافت کردند. بهنام شیرشمسی از جوشن فنی‌ترین بازیکن شناخته شد. مجید فتحی از پرسپولیس نوین بازیکن اخلاق شد و جایزه آقای گلی به سعید چترآبگون رسید.

دبیر عکس پایگاه خبری هفت‌برکه دبیر انجمن فیلم و عکس گراش

5 نظر

  1. مگه مصطفی چوبین بازیکن یاران عرفان نبود؟؟؟
    بازی با اتحاد این همه فحش و فضیحت و دعوا از این شخص شنیدیم…
    از کی تا حالا به تیمی که بازیکنش جر و بحث میکنه و فحش میده کاپ اخلاق هم بهش میدن!!!

  2. اینقدر این بازی رو عقب انداختم که لذت بازی رفت.
    جوشن بهترین بازی رو میکرد ولی پس از این تعویق بیست روزه بازی ها خیلی افت کرد.
    البته به نظر میومد این به تعویق انداختن بازی عمدی باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top