بستن

راهی شدن حاجیان از فرودگاه لار

گریشنا: بعد از سال‌ها پیگیری سرانجام چهارشنبه ۲۶ آذر نخستین پرواز حج از فرودگاه بین‌المللی لارستان انجام می‌شود.

به گزارش گریشنا با فراهم شدن مقدمات، نخستین پرواز حج ساعت ۱۵:۳۰ روز چهارشنبه ۲۶ آذر از فرودگاه لار به سمت جده پرواز خواهد کرد. تا پایان امسال ۷ پرواز حج از این فرودگاه انجام شده و ۱۶۰۰ زائر به عربستان اعزام می‌شوند. هر یک از پروازهای تعیین‌شده، ۲۴۰ زائر را با هواپیمای ایرباس ۶۰۰ – ۳۰۰ پهن‌پیکر که برای نخستین بار در فرودگاه لارستان نشست ‌و برخاست خواهد کرد، به سرزمین‌های وحی خواهد برد.

عنایت اله انصاری فرد مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان در گفتگو با خبرگزاری فارس گفت: زائران در قالب ۱۴ کاروان از شهرهای مختلف جنوب فارس به مقصد عربستان اعزام خواهند شد، اضافه کرد: به تفکیک ۹ کاروان از شهرستان لارستان، دو کاروان از شهرستان گراش و سه کاروان از شهرستان لامرد خواهد بود که بر اساس اعلام مسئولان حج و زیارت لارستان، این زائران از شهرهای لار، گراش، خنج، کوره، علامرودشت، نی‌ریز، جهرم، لامرد، داراب، فیشور، خور، اشکنان و غیره هستند.

به گزارش لادستان عنایت اله انصاری فرد مدیرکل فرودگاه بین المللی آیت اله آیت اللهی(ره) لارستان گفت: برقراری پرواز حج از فرودگاه لارستان از زمان سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به این شهرستان کلید خورد و امروز به برکت حضور معظم له در لارستان شاهد افتتاح این پرواز در تاریخ ۲۶آذرماه۹۳ خواهیم بود که از این بابت خدای بزرگ را شاکریم. آخرین پرواز امسال ۲۶بهمن۹۳ انجام خواهد شد.

به گزارش صحبت  تجهیزات انجام پروازه‌های حج عمره با هواپیمای ایرباس ۶۰۰-۳۰۰ به ارزش ۲۰ میلیارد تومان به فرودگاه رسیده است. این تجهیزات شامل پله خودرویی،کانتینر،دستگاه حمل کانتینر بار مسافری،خودرو مخصوص کیترینگ(حمل غذای مسافر)، خودرو حمل بیمار و…می باشد که از این پس در فرودگاه لارستان مستقر خواهد شد.

IMG-20141217-WA0007

 

 

8 نظر

  1. گراشییا فقط بلدن حرف بزنن بس ولی بنازم به لار که اگه یه
    انگشتشون روی یه نکته گذاشتن تاعملیش نکنن دست بردارنیستن

  2. بازهم دو دستگی ؟چرا بعضی ها لار و گراش میزنند .در حالی که میشود الحمدلله را گفت.چون تا چند سال دیگه لار وگراش به هم میرسد.از نظر مسافت . بعد میشه گفت ….یک خانواده

  3. با سلام.
    وبا آرزوی قبولی زیارت همه عزیزان.
    دستشون درد نکنه . خدا قوت و خسته نباشید به همه دست اندرکاران این کار بزرگ. اجرشون با خدا .
    ان شاءالله خداوند نصیب همه ی ما بکنه.آمین یا رب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top