گریشنا:جلسه هم اندیشی روسا و نواب هیئت‌های ورزشی و دبیران ورزش مدارس شهرستان با حضور اکبری و دهقانی روسای ادارات ورزش شهرستان و دایره تربیت بدنی آموزش و پرورش در سالن کنفرانس آموزش و پرورش گراش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی ورزش و جوانان؛ در این نشست پس از تلاوت آیات کلام الله مجید، دهقانی، مسئول دایره تربیت بدنی آموزش و پرورش ضمن خیر مقدم و خوش‌آمد‌گویی به بیان مشکلات پیش روی ورزش شهرستان پرداخت و خواستار تعامل و همکاری بیشتر اداره ورزش و جوانان با آموزش و پرورش شد.

اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان نیز با بیان اینکه شخصیت ورزشی نوجوانان در مدارس شکل می‌گیرد و در تیم‌ها و باشگاه‌ها بارور می‌شود، گفت:« تعامل و همراهی این دو اداره می‌تواند نقش تاثیر‌گذاری در پویایی ورزش شهرستان داشته باشد.»

محمد علی چتر آذر،رحمت مهیایی دو پیشکسوت ورزش ، جعفر یوسفی نماینده شورا و غلامی نماینده فرمانداری از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

هماهنگی برنامه‌های ورزشی، برگزاری مسابقات ورزشی و کارگاه‌های آموزشی به صورت مشترک تعامل و همکاری روسا و نواب هیئت‌های ورزشی و دبیران ورزش مدارس گراش و حمایت فرمانداری و شورا از ورزش شهرستان از دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

varzesh