بستن

۱۳۰ گراشی در دریای عزادران اربعین

گریشنا:صدو سی نفر از ارادتمندان به امام سوم شعیان(ع)، امروز، یازدهم آذر ماه از گراش به سمت کربلا حرکت کردند تا هم‌مسیر با دیگر عاشقان حسینی، پیاده به سمت حرم رهسپار شوند.

طی تماس خبرنگار گریشنا با عبدالرضا تاج‌بخش، مسئول این کاروان؛هفتادوهشت مرد و پنجاه و دو نفر زن با سه اتوبوس به مسئولیت حاج عبدالرضا تاج‌بخش و کربلایی نوذر مفرح در قالب هیات ام‌المصائب زینب(س)، بعد از طی مسافتی، اربعین را در حرم امام حسین(ع) عزاداری خواهند کرد.

او در ادامه می‌گوید:«این کاروان فردا ساعت ۹:۱۰ دقیقه از مرز ایران خارج و به سمت نجف حرکت خواهند داشت و دو شب در هتل عبدالزهرا می‌مانند. صبح جمعه، چهاردهم آذر ماه، زائران حسینی به سمت مسجد سهله پیاده‌روی خود را آغاز می‌کنند و سپس به سمت مسجد کوفه راهی می‌شوند و بعد از به جا آوردن اعمالی در مسجد کوفه، صبح روز شنبه، پانزدهم آذر، طی مراسمی همراه با نوحه‌خوانی و مداحی، به مدت چهار روز در مسیر ۸۴ کیلومتری تا رسیدن به کربلا پیاده‌روی می‌کنند و ظهر سه‌‌شنبه، هیجدهم آذر، به کربلا می‌رسند.

این کاروان، ۶ شب را در کربلا می‌گذرانند و دوشنبه، بیست‌وچهارم آذر، کربلا را به مقصد گراش ترک خواهند کرد تا سفر پانزده روزه‌ی خود را به اتمام برسانند.

karbala3

karbala1

karbala2

 

 

 

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

12 نظر

  1. خوش به سعادتشون خیر پیش ، التماس دعا
    با عرض پوزش :روز و تاریخ باهم نمیخونه
    صبح جمعه میشه چهاردهم اذر ماه .ودر نهایت دوشنبه میشه بیست وچهارم اذرماه که به امید خدا کربلا معلی را به مقصد گراش ترک میکنند.

    1. پدر بیامرز خودت زیارت نمیری میندازی گردن نه طلبیدن امام . حداقل بگو سعادت و وقتش نداشتم . ولی مثل کاکا هر روزه از دور عرض سلام و ارادت دارم . کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا . ارادتی بنما……و جواب خواهی شنید . ما درون را بنگریم وحال را .ما برون را ننگریم وقال را . نا سلامتی اسم خود گذاشته ای زیر دره بین .

  2. منم تازه ازکربلابرگشتم جای همگی واقعاخالی بود ان شاء الله هرچه زودتربطلبه وهمگی راهی بشید واقعاخوشابه حالوسعادت اونایی که الان راهی شدن دلم میخواست اربعینم اونجاباشم اما….چقدزودگذشت کاش میشدرفت وبرنگشت…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 نظر
scroll to top