بستن

دو برد هلال‌احمر برابر حریفان شیرازی

گریشنا:در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر جوانان استان فارس هلال احمر گراش توانست با نتیجه‌ی یک بر صفر، تیم ۲۲ بهمن شیراز را شکست دهد. تیم فوتبال نوجوانان هلال احمر نیز موفق شد با سه گل در مقابل تیم افشین پیروانی شیراز پیروز شود.گزارش کامل این دو رقابت را باهم می‌خوانیم:

برد جوانان در دقیقه آخر

به گزارش روابط عمومی باشگاه هلال‌احمر؛تیم فوتبال جوانان هلال احمر با تک گل دقیقه ۹۰ از سد ۲۲بهمن شیراز گذشت. از هفته پنجم لیگ برتر جوانان استان،تیم فوتبال هلال احمر در گراش میزبان تیم فوتبال ۲۲بهمن شیراز بود،نماینده گراش که با ۹ امتیاز در مکان دوم جدول قرار داشت، امیدوار بود تا با کسب سه امتیاز این دیدار خانگی، همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند تا به عنوان جدی‌ترین رقیب تیم شهرداری نورآباد در صدر جدول باشند.

قضاوت این دیدار برعهده ابوالفضل قلیچ‌خانی به همراه کمک‌هایش، سعیدآزرم و امین زارع‌زاده بود و حامد بابااحمدی به عنوان داور چهارم در کنار ابوالقاسمی، نماینده هیات، از عوامل برگزاری این مسابقه بودند.هلال احمر که در این روز با ترکیب؛ احمدرضا محمودی(کاپیتان و دروازه‌بان)،امین وفایی‌فرد، مهدی بخشی،رضا قنبری‌زاده،احمدرضا یوسفی،محمدرضا درقه(۸۸مهدی جوکار)،مجتبی شیرشمسی،محمد آتشی(۶۸مسعود محمدی)،علی زاهدی،مجید غلامی زاده و سیاوش حاتمی با کادر فنی محمدجواد آذربادگان،مهدی کهندلی و ابوذرعباسی  پا به این مسابقه گذاشته بودند بازی خیلی خوب شروع کردند و از همان ابتدای کار توپ و میدان را در اختیار گرفتند.

این امر باعث شد تا آنها در دقیقه۱۷صاحب یک ضربه پنالتی شوند که زاهدی پشت ضربه ایستاد و علی‌رغم فریب دادن دروازه‌بان توپ در گوشه‌ی مخالف به تیر عمودی خورد تا همچنان دروازه‌ها بسته باقی بماند. در ادامه نیز توپی از خط دروازه نگذشت تا نیمه اول صفر بر صفر به پایان رسد.
با شروع نیمه دوم هلال احمر تغییراتی در ترکیب خود به وجود آورد، ورود محمدی به زمین و رفتن شیرشمسی به هافبک چپ باعث شد که هلال احمر صاحب چند موقعیت خوب گلزنی شود ولی دروازه‌بان جسور شیرازی‌ها مانع از فروپاشی دروازه‌شان شد. در دقیقه۷۸بازیکن ۲۲بهمن شیراز با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا کار برای آنها سخت‌تر شود.

هر چه به دقایق پایانی بازی نزدیک‌تر می‌شدیم فشار حملات هلال احمر بیشتر و بیشتر می‌شد تا این‌ که در دقیقه ۹۰ مسعود محمدی در شلوغی محوطه جریمه از توپ ارسالی و ضربه سر استادانه قنبری‌زاده پس از اصابت به زیر طاق دروازه شیراز در دهانه‌ی دروازه با ضربه سر، گل برتری تیمش را به ثمر رساند تا گراشی‌های حاضر در ورزشگاه شاهد یک برد حیاتی و ارزشمند دیگر از نماینده شهرشان باشند.

هلال احمر با این برد ۱۲ امتیازی شد و پس از نورآباد ۱۳ امتیازی همچنان در رده دوم باقی ماند تا این هفته  در شیراز به مصاف وصال برود. کهندلی مربی هلال احمر پس از پایان بازی گفت:«خدا را شکر می‌کنیم که شرمنده هواداران نشدیم و در روزی که بازی گره پیدا کرده بود در نهایت توانستیم پیروز این میدان شویم.»
وی کسب این سه امتیاز را حیاتی دانست و عنوان نمود:«اگر به تساوی اکتفا کرده بودیم در ادامه راه به مشکل برمی‌خوردیم ضمن این‌ که باید از محسنی رییس جمعیت هلال احمر و پرسنل زحمتکش‌شان به همراه امدادگران پرتلاش، اکبری، رییس اداره ورزش و جوانان،حسن نژاد، رییس و حسین‌پور، دبیر هیات فوتبال و نیز تماشاچیان گرامی که با حضور در ورزشگاه باعث دلگرمی بازیکنانم شد تقدیر و تشکر نمایم. ضمن این که یک تشکر ویژه نیز از سرهنگ انصاری رییس منطقه انتظامی و نیروهای زحمتکش‌شان که جهت حفظ امنیت در برگزاری مسابقات ما را یاری می‌نمایند، داشته باشم.»

gavanan helal ahmar2

 

پیروزی نوجوانان بر تیم پیروانی

از هفته پنجم لیگ برتر نوجوانان استان فارس تیم فوتبال هلال احمر گراش میزبان تیم فوتبال افشین پیروانی شیراز بود،نماینده گراش که در دو بازی گذشته‌ی خود مقابل فیروزآباد و نی‌ریز در زمین حریف به برتری رسیده بود برای تداوم صدر‌نشینی چاره‌ای جز شکست دادن این تیم مدعی نداشت تا بتواند روند رو به رشد خود را ادامه دهند.

هلال احمری‌ها در این روز با ترکیب؛مهدی غلامی(دروازه‌بان)،مرتضی غیرتمند،محمدعلی کرباسی،امیر حسین حسن‌نژاد، آرمان کامیاب،رضا دانشور(۷۰ابراهیمی کامیاب)،محمد آتشی، علیرضا احمدی (۸۵علیرضا باشی نژاد)،سعیدآذرکیش،مهدی محمدی(۷۲مصطفی نظافت)به کاپیتانی رضا سوزنده ،به مربیگری مهدی کهندلی و سرپرستی حجت عابدی پا به این میدان گذاشتند.

با شروع مسابقه بازی متعادل دنبال می‌شد ولی در ادامه هلال احمری‌ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و حملاتی را بر روی دروازه شیرازی‌ها خلق نمودند که حاصل آن گل زیبای محمد آتشی بود که از روی فرصت‌طلبی این بازیکن و در نهایت ضربه استادانه‌اش به دست آمد تا بازی در نیمه اول با تک گل هلال احمری‌ها به پایان رسد.
در نیمه دوم هلال احمر به مراتب تیم برتر میدان بود و بازیکنان این تیم،بارها تکنیک و تاکتیک خود را به رخ حریف کشیدند، علیرضا احمدی، بازیکن هفت گله هلال احمر گل دوم تیمش را از روی یک کار گروهی به ثمر رساند تا اختلاف را به عدد ۲برساند.
ورود ابراهیم کامیاب، جوان خوش فکر و با آتیه هلال‌احمر به زمین باعث شد هلال احمر چهره هجومی‌تری به خود بگیرد و موقعیت‌های زیادی را خلق نماید.
ضربه از راه دورمحمد آتشی به تیر افقی تیم پیروانی اصابت نمود و چند دقیقه بعد احمدی،گل دوم خودش و سوم تیمش را وارد دروازه شیرازی‌ها نمود تا در روزی که نوجوانان بازی جانانه و تماشاگر‌پسندی ارایه دادند تیم پرمهره و مقتدر افشین پیروانی متحمل شکستی سنگین شود.

با این برد هلال احمر ۱۳ امتیازی شد و به تنهایی در صدر جدول قرار گرفت.نماینده گراش در آخرین بازی نیم فصل خود این هفته در صفاشهر به مصاف نماینده این شهر می‌رود.
کهندلی، سرمربی هلال‌احمر پس از پایان بازی گفت:«از عملکرد شاگردانم راضی هستم آنها با جان و دل بازی کردند و علی رغم این‌ که تیم مقابل یکی از تیم‌های مطرح استان به شمار می‌رود ولی ما با لطف خداوند و تلاش بازیکنان و کادر فنی توانستیم آن‌ها را با شکستی سنگین بدرقه کنیم تا همچنان در صدر باقی بمانیم.»

عابدی سرپرست نوجوانان هلال احمر با اشاره به برد تیمش مقابل پیروانی اظهار داشت:« جا دارد از زحمات محسنی، رییس جمعیت هلال احمر که همواره یار و یاور تیم بوده تشکر نماییم. و از این که توانستیم سه امتیاز دیگر را کسب  کنیم و خود را در صدر نگه داریم نیز خدا را شکر می‌گوییم امیدوارم این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد.

helal ahmar2

 

 

1 نظر

  1. توپ اولی که اقای قنبری زاده زدند پس از اصابت به تیر وارد دروازه شده بود که حتی کمک دوم اعلام گل کردند و به وسط زمین حرکت کردند توپی هم که اقای محمدی در ادامه زدند وارد دروازه شده بود که به اشتباه به نام مسعود محمدی ثبت شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top