بستن

برگزاری نماز جمعه به امامت حجت‌الاسلام حلاجی

نماز جمعه این هفته شهرستان گراش به امامت حجت الاسلام حلاجی برگزار شد. حلاجی در سخنان خود با اشاره به خطبه شعبانیه پیامبر و سفارش‌های اخلاقی ذکر شده در این خطبه مردم را به کسب فضایل اخلاقی نه تنها در این ماه بلکه در تمام طول سال دعوت کرد. امام‌جمعه این خطبه را با توجه به حرمت بنیان خانواده در اسلام اشاره کرد و تهدید این اساس اجتماع را توسط تهاجم فرهنگی به واسطه شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنت را به مردم هشدار داد. حجت الاسلام حلاجی در ادامه سخنان خود به افتتاح ستاد احیای امر به معروف اشاره کرد و یادآوری کرد همزمان با مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) این ستاد کار خود را شروع خواهد کرد.

امام‌جمعه گراش در ادامه خطبه‌ها با اشاره سالگرد پیروزی لبنان در جنگ ۳۳ روزه، آنرا پیروزی ملت‌های مسلمان بر رژیم صهیونیستی خواند و گفت اگر در آن جنگ اسرائیل موفق به شکست لبنان شده یود مشخص نبود اکنون وضعیت خاور‌میانه با توجه به زیاده‌خواهی‌های این رژیم چگونه بود. حلاجی همچنین ۲۶ مرداد، سالگرد بازگشت آزادگان هشت سال دفاع مقدس را به کشور گرامی داشت.

حجت الاسلام حلاجی در قسمت دیگری از سخنان خود خیرین را به دستگیری از نیازمندان دعوت کرد. او گفت: خیرین در وحله نخست به یاری خویشان و نزدیکان خود بشتابند و جدای از کمک‌های مالی، باعث ایجاد اشتغال برای این مردم باشند. وی همچنین با اشاره به مردم قحطی زده سومالی گفت نمازگزاران هر چه در توانشان است به این مردم محتاج کمک کنند.

گفتنی است این هفته بین دو نماز، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی سخنانی ایراد کرد.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top