بستن

آماده‌سازی شهرک ارد برای ساخت ۱۲۰ خانه

گریشنا:ساخت مسکن در ارد و طرح بهسازی جاده‌ی ورودی زینل‌آباد با حضور امام جمعه، بخشدار و اعضای شواری اسلامی بخش ارد شروع شد.

arad2

به گزارش حجت عابدی از فرمانداری گراش؛ فرماندار از آماده‌سازی ده هکتار زمین برای ساخت صد و بیست واحد مسکن در بخش ارد گفت: «۱۰ هکتار زمین در شهرک فاز سه ارد برای ساخت صد و بیست واحد مسکونی با اعتبار اولیه‌ی بالغ بر صد میلیون تومان در حال آماده‌سازی است.»

فرماندار گراش در بازید از پروژه‌های عمرانی بخش ارد با بیان اینکه ساخت مسکن در بخش ارد شروع شده است، گفت: «دولت تدبیر و امید برای تأمین مسکن برای اقشار کم درآمد تلاش می‌کند درهمین راستا ده هکتار زمین با پیشرفت هفتاد درصدی توسط بنیاد مسکن در حال آماده‌سازی است.»

اصغر فرودی تهیه مسکن را یکی از مهمترین نیازهای اساسی جامعه دانست و گفت: «زیرساخت‌های لازم برای ساخت مسکن جوانان در گراش و توابع آن باید فراهم شود.»

فرماندار گراش در رابطه با اجرای طرح هادی دهستان زینل‌آباد گفت: «عملیات بهسازی جاده ورودی دهستان زینل آباد به طول قریب  یک و نیم کیلومتر با اعتباری بالغ بر صد و هفتاد میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی در حال اجراست.»

او در ادامه گفت: «طرح مطالعه بهسازی ارد با اعتباری بالغ بر پانزده میلیون تومان تهیه شده است.»

در این بازدید که با حضور امام جمعه، بخشدار و اعضای شورای اسلامی بخش ارد بود برخی  از مشکلات بخش ارد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

3 نظر

  1. این زمین ها رو که در اصل مالک ان امان ا. حاج ابو لحسن است معلوم نى از چه طریقى گرفتن و دارن مسکن مهر میسازند

  2. با سلام
    با تشکر از اینکه به فکر جوانان این مرز و بوم هستید ،در جواب دوست خوبم بگم که حالا کی به کیه غصبی باشه یا نه !!!!؟مهم ساختن مسکنه که دارند میسازند !همه هم می فهمند ولی خودشون رو به ……میزنند حالا ماهم بی خیال موضوع بشیم مثل کارهای زیادی که انجام میشه و دم نمیشه زد.

  3. جوابی میخواستم از رییس اموزش و پرورش چرا این موضوع رو که دو ما از سال میگزره و داتش اموزان کلاس پنجم بخش ارد معلم نداره رو پی گیری نمیکنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top