بستن

تجلیل از پیرغلامان حسینیه‌ی ابوالفضل(ع)

گریشنا:با نزدیک شدن به ماه محرم، اولین مراسم بزرگداشت و تجلیل از پیر غلامان حسینیه ابوالفضل(ع)، دوشنبه، بیست و یکم مهر ماه،هم‌زمان با عید غدیر خم،در حسینیه‌ی ابوالفضل(ع) برگزار شد.

به گزارش محمد جهاندیده؛ پیرغلامان این حسینیه به همراه خانواده‌هایشان در این مراسم حضور داشتند. محمد حسن عباس‌پور، مداح و حجت‌الاسلام شیخ مهدی اسماعیلی از قم سخنران این برنامه بودند. حجت‌الاسلام اسماعیلی، سال‌های پیش به عنوان مبلغ در حسینیه‌ی ابوالفضل(ع) فعالیت داشته است.

حاج حسین فقیهی دبیر این همایش در قسمتی از برنامه، گزارشی از عملکرد چندین ساله‌ی حسینیه‌ی ابوالفضل(ع) ارائه داد و بعد از آن با خوانده شدن اسامی پیر‌غلامان از آن‌ها تجلیل شد همچنین به نیابت از پیر‌غلامانی که در قید حیات نبودند از همسر و فرزندان آن‌ها تقدیر شد.

در این همایش از مرحوم حاج ابراهیم فقیهی یکی از قدیمی‌ترین خادمین حسینیه ابوالفضل(ع) نیز یاد شد.

hoseneyeh abolfazl4

 

4 نظر

  1. جا داره در همایشات عمومی بعدی از آقایان امین زاده, مشهدی علی اکبرشاه اندیشه و مشهدی عبدالحسین نوبهار هم تقدیر بشه .
    این افراد افرادی اند که تمام زندگی شان را وقف امام حسین کرده اند .
    حسینیه منزل آقای نوبهار یکی از قدیمی ترین حسینیه های گراش است که ایشون تمام عمر خودشون رو در اونجا به خادمی امام حسین پرداختند.

  2. اقای (…) خواستند با این کاراسم و رسمی برا خودشون پیدا کنند اگر قرار بر تقدیر و تشکر بود یکی مثل حاج غلامعباس عالمی ویا یکی مثل مرحوم هانی جعفری اونجا جاشون خالیه

  3. با عرض سلام
    فکر کنم بعضی ها فقط بلدن به هر موضوعی انتقاد کنن اگر حداقل یک بار تیتر رو خونده بودین میفهمیدین تجلیل از پیر غلامان حسینیه ابوالفضل نوشته نه پیر غلامان گراش
    سربلند و موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top