بستن

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

7 نظر

  1. بی غیرتا مگه گراش خودمون چش بود که همش عکسای لار زدین هنوزم دارین تبلیغ کاندیدای لاری میکنید
    این از سایتتون اونم از نشریتون که یک صفحه کامل رو اختصاص دادین به تبلیغ کاندیدای غیر گراشی
    واقعا باید تاسف خورد به حال بعضی از گراشی های غریبه پرست

    1. متاسفانه فرمانداری گراش برای خبرنگاران نشریه کارت خبرنگاری صادر نکرد و ما سعی کردیم گزارشی از فضای کل حوزه انتخابیه داشته باشیم. عکس‌های گراش هم به تدریج روی سایت قرار می‌گیرد. صفحه مصاحبه با زندوی نیز به صورت گزارش آگهی بود نه نظر نشریه.

  2. و این شد عاقبت گراش گراش کردن ما.
    همیشه وقتی پای تعصب میاد وسط، عقل یه ذره عقب میافته. علت اصلی رای آوردن جعفرپور فقط و فقط ما گراشیهایی بودیم که نخواستیم یه ذره از غرور توخالیمون بزنیم و بریم با بقیه شهرهای همجوار متحد بشیم. من از طرف آقای جعفرپور از همه​ی شما گراشی​های متعصب! و با غیرت! و اصیل! متشکرم که باعث پیروزی ایشان شدید.

  3. دوست من اقای خواجه پور برای شما و اون نشریه متاسفم لطفا کمی کلاهتان را با لاتر بگیرید و دور دستها را بهتر ببیند تا موقع رسیدن به ان سر در گم نشید یعنی شهر گراش هیچ کمی از دیگران یاد بگیرید _ پس درسته که میگن مرغ همسایه غازه

  4. ارادت و احترام به وابستگان . خصوصا مسئولین و معتمدین بزرگوار و دلسوز گراش
    چند تدکر بدور از نصیحت که فقط حسب وظیفه عرض مینمایم : فذکر فان الذکرا تنفع المومنین :

    اکنون که مردم نجیب و صبور لارستان . گراش . و خنج . جناب دکتر جعفر پور برای چهار سال بعنوان خادم برگزیده اند . گراشیها و نیز همه مردمی که در تابعیت این شهرستان هستند . میبایست پشت سر جناب فردوسی که در آغازین روزهای انتخاب گامهای بلندی برای پیشبرد وحدت لار و گراش برداشته و شجاعانه این حرکت را آغاز نمودند . ما نیز حرکت نماییم . تا ضمن همدلی و هم اندیشی با نماینده مردم . برنامه ۴ ساله گراش را برای پیشبرد توسعه و آبادانی تدوین و برای ارتقاء بیشتر شهرستان . با کمک همدیگر اجرا نماییم که انجام این مهم در دسترس بوده و دور از مردم ولایی و فهیم شهرستان گراش نیست . و بدانیم که اگر بخواهیم عملکرد همدیگر را به ذره بین ببریم نتیجه ای جز عقب ماندگی ورنجش خاطر از یکدیگر عایدمان نخواهد گردید . و تنها با همدلی و گذشت است که امکان تفاهم همگانی میسر شده و در سایه آن آبادانی و عمرانی ایجاد میگردد . بامید وحدت . همدلی و عزت و سربلندی شهرستان :
    با احترام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top