بستن

تساوی هلال احمر در خارج از خانه

گریشنا: دو گل دقایق پایانی و یک تساوی حاصل اولین حضور هلال‌احمر در خارج از خانه بود.

به گزارش عبدالرضا حسین‌پور؛ در هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان طرح آسیاویژن تیم فوتبال هلال احمر گراش در نورآباد در مقابل تیم امیرکبیر ممسنی قرار گرفت. helal ahmar1

گراشی‌ها که در دو بازی قبل، یک برد و یک تساوی درکارنامه‌ی خود داشتند، این‌بار درصدد کسب هر سه امتیاز این بازی بودند. حضور بازیکنانی چون؛بلاغی، رادمرد، محسنی و رحیمی در کنار بازیکنان باتجربه‌ای نظیر درویشی، نجاتی،کمالی، استخر،غلامی، گوشه نشین و کهندلی، نوید یک بازی خوب از سوی یاران هلال احمر را می‌داد که این امر باعث شد نماینده گراش بازی را تهاجمی شروع کند و از همان ابتدای بازی حملاتی را بر روی دروازه میزبان تدارک ببیند.

همچنین هلال احمر در غیاب بازیکنان اصلی و تاثیرگذارش از جمله مهدی شمسی، سعیدچترآبگون، ابوالحسن غلامی، محمدجواد آذرایین و محمد بیداد،با بازیکنانی جوان و ترکیبی متفاوت از بازی‌های قبل پا به این مسابقه گذاشت.

در این رقابت گوشه‌نشین، غلامی و نجاتی صاحب موقعیت‌های گلزنی شدند اما دفاع منسجم امیرکبیر، علی رغم برتری مطلق هلال احمر، مانع از گشودن دروازه شد تا در نیمه‌ی اول بازی، دو تیم با نتیجه تساوی و بدون گل به رختکن بروند. در نیمه دوم، بازی متعادل دنبال می‌شد و دو تیم حملاتی را بر روی دروازه همدیگر خلق نمودند. در دقیقه ۷۲ هلال‌احمر توسط گوشه‌نشین به گل رسید اما کمک داور این گل را به نشانه آفساید مردود اعلام کرد.

هلال احمر که به دنبال کسب سه امتیاز این بازی بود دست به تعویض زد و آرش فتحی، بهروز گنجی و سعید پورشمسی را وارد زمین نمود تا چهره تهاجمی‌تری به خود بگیرد.
در اواخر بازی هلال احمری‌ها سرا پا حمله بودند اما در یک غافلگیری و ضدحمله‌ای حساب شده تیم امیرکبیر در دقیقه ۹۰ به گل برتری دست یافت در دقیقه ۹۲ سعید پورشمسی بازیکن جوان و آینده‌داری که اولین بازی خود را در لیگ برتر بزرگسالان در تیم هلال‌احمر تجربه می‌کرد ازفاصله ۳۰متری با شلیکی دیدنی توپ را به تور دروازه نورآبادی‌ها چسباند تا تیمش را از شکست نجات دهد.

چند دقیقه قبل از سوت پایان بازی بهروز گنجی نیز می‌توانست در صحنه‌ای تک به تک، گل برتری تیمش را به ثمر برساند ولی ضربه او از کنار تیر دروازه امیرکبیر به بیرون رفت تا این دیدار مهیج و زیبا با حساب یک بر یک به پایان برسد.
هلال احمر با این تساوی ۵ امتیازی شد و در هفته‌ی پیش رو، جمعه بیست‌وپنجم مهر ماه در گراش به مصاف پادنا میمند خواهد رفت. قضاوت این دیدار برعهده رضا تارخ،فرهادمروجی،حامدصفایی و وحید نادری بود.

نماینده این بازی گشتاسبی و ناظر داوران برزگر بودند که طی گفتگوی با خبرنگار گریشنا پس از پایان بازی، اظهار داشتند:«خوشبختانه پس از گذشت چند سال امروز شاهد یک بازی زیبا و فراتر از سطح استان بودیم و ما حسرت می‌خوریم که چرا چنین بازی‌هایی پوشش خبری ندارد.»

آذربادگان سرمربی هلال احمر نیز پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« قبل از بازی با توجه به غیبت چندین بازیکن اصلی کمی دلهره داشتیم ولی جوانان ما نشان دادند که حرف‌های زیادی برای گفتن دارند، هر چند در این بازی ما مستحق برد بودیم اما تا بازنده شدن فاصله‌ی کمی بود و با لطف خدا در فاصله ۲ دقیقه گل مساوی را زدیم و چشم به بازی‌های آینده داریم.»

فرسوده نیز پس از بازی از میزبانی نورآبادی‌ها مخصوصا جمعیت هلال احمر که خوابگاه را در اختیار تیم قرار داد، تشکر کرد و همچنین از محسنی رییس جمعیت هلال احمرگراش که همچون گذشته هماهنگی لازم را بوجود آورده بود و مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان که همکاری‌های لازم را با جوانان ورزشکار دارند قدردانی کرد.

helal ahmar2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top