بستن

جمع منتظران در همایش به سوی ظهور

گریشنا:منتظران ظهور، دوشنبه شب، چهاردهم مهر ماه در دوازدهمین گردهمایی به سوی ظهور در حسینیه حضرت ولی عصر(عج) شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار گریشنا؛ این برنامه با همکاری مؤسسه قرآنی بشارت طی چهار شب متوالی برگزار می‌شود. چهاردهم مهر ماه افراد زیادی با شرکت در این برنامه از افتتاحیه‌ی این مراسم استقبال کردند.

در شب افتتاحیه،حاج احسان حسین شیری قرآن خواند و بعد از آن حجه‌الاسلام‌ و المسلمین حسینی، امام جمعه شهرستان،با استناد به احادیث معصومین(ع) به بیان ضرورت کار مهدوی در جامعه امروز پرداخت. در ادامه اسماعیل مهرابی، دبیر همایش، عملکرد چند ماهه هیأت عاشقان مهدی(عج) را بیان کرد و از ارگان‌ها و مؤسسات فرهنگی که در برپایی این همایش با هیأت همکاری داشتند تشکر نمود.

پایان پخش اولین شب همایش سخنرانی مهمان ویژه، استاد حیدری کاشانی بود. او در سخنان خود به بحث سبک زندگی رحمانی و مباحث مهدویت و لزوم دل‌بریدن از وابستگی‌های دنیوی در جهت نزدیک‌تر شدن به خدا و دیدار یار و سفارشات امام زمان(عج) به علی ابن مهزیار اهوازی اشاره کرد. در پایان کتاب استغفار معجزه آسا، به حاضرین در مراسم معرفی شد.
اولین ویژه برنامه به سوی ظهور با نام  «همایش جوانان مهدی(ع) یاور» نیز سه شنبه، ساعت چهار بعد از ظهر ، با حضور حاج آقا حیدری کاشانی در محل مسجد ولی عصر(عج) برگزار شد.

zohoor1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top