بستن

لار برای اولین‌بار میزبان آزمون مهندسی شد

گریشنا: مدیر کل راه و شهر سازی لارستان از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردانهای فنی ساختمان  در تاریخ بیست و دو و بیست و سوم آبان‌ماه امسال در لارستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهر سازی لارستان، مهندس داریوش نصر؛ در اجرای آئین نامه اجرائی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان ، آزمون ورود به حرفه مهندسان کاردانهای فنی ساختمان و معماران تجربی در تاریخ ۲۲ و ۲۳ آبان‌ماه امسال همزمان با سراسر کشور در لارستان برگزار می‌شود.

مدیر کل راه و شهر سازی لارستان ادامه داد: «پیش از این آزمون ورود به حرفه مهندسان فقط در مراکز استانها برگزار می‌شد که با پیگیری‌های صورت گرفته این دوره از آزمون برای نخستین بار در لارستان برگزار میگردد.»

یکی از مزایای  قبولی در آزمون گرفتن پروانه اشتغال بوده و متقاضی در صورت قبولی در آزمون و احراز سایر شرایط مشخص شده در قانون نظام مهندسی وکنترل ساختمان موفق به گرفتن پروانه اشتغال بکار خواهد شد. 

جهت اطلاعات بیشتر ازمحل امتحان و نحوه شرکت در آزمون می‌توانید با شماره ۵۲۲۱۱۶۰ اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان و توسعه فناوری نوین ساخت اداره کل راه و شهرسازی تماس بگیرید.

Mohandes

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top