بستن

افتتاح اولین پایگاه بسیج فداغ

گریشنا:در هفته‌ی دفاع مقدس ساختمان نوساز و خصوصی پایگاه شهید قاسمی فداغ افتتاح شد.

به گزارش سایت اختصاصی فداغ؛ سرگرد مفتاح فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه گراش ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، از شورای اسلامی و دهیاری،حسین راشدی، حاج اکبر دریابر و ناصر منصوری که در امر خیر ساخت این ساختمان شریک و همچنین با سپاه و بسیجیان همکاری کرده بودند تشکر کرد.

مفتاح در ادامه می‌گوید؛ساختمان نوساز و خصوصی پایگاه مقاومت بسیج شهید قاسمی با چهل و دو میلیون تومان اعتبار، در زمینی به مساحت ۸۰۰ مترمربع و با زیربنای ۱۰۰ متر مربع ساخته شده است که به دست فرج الله نریمانی، روحانی محل، و حاج اکبر دریابر، یکی از خیّرین، افتتاح شد. fedagh13

مفتاح از نادرشعبانی، جانشین فرماندهی حوزه مقاومت و فرمانده پایگاه شهید قاسمی، به پاس همکاری و پیگیری‌های مکرر و مجدانه او در ساخت این ساختمان و همچنین فعالیت‌های گسترده‌ی شعبانی تقدیر و تشکر کرد.

به دلیل این که حوزه مقاومت بسیج امام خامنه‌ای فداغ مکان مناسبی جهت استقرار ندارد، تا زمان ساخته شدن ساختمان جدید، این حوزه نیز در ساختمان نوساز پایگاه شهید قاسمی استقرار خواهد یافت.

در پایان این آیین افتتاحیه، بسیجیان و مسئولین سپاه ناحیه با حضور در محل حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای فداغ، عملکرد سه ماهه دوم سال پایگاه‌ها و حوزه ارزیابی شد.

پایگاه شهید قاسمی فداغ با داشتن سابقه‌ای درخشان و فعالیت‌های چشمگیر و همه جانبه نیروهایش، پس از گذشت سی و دو سال از زمان تأسیس، صاحب خانه‌ای مستقل و خصوصی شد، تا قبل از این، فعالیت‌ها، گردهمایی و نشست‌های این پایگاه در مساجد و اماکن عمومی برگزار می‌شد.

پایگاه شهید قاسمی فداغ در سال شصت و یک توسط خیرینی از فداغ و روستاهای تابعه تشکیل شد. همچنین در زمان هشت سال دفاع مقدس، ده‌ها تن از بسیجیان و رزمندگان فداغی، خلیلی و لب اشکنی از این پایگاه به جبهه‌ها اعزام می‌شدند.

123

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top