مراسم تجلیل و تقدیراز عملکرد آموزشی روسای شعب برتر جمعیت هلال احمر فارس در ۶ ماهه نخست سال ۹۰ با حضور مدیر عامل وسرپرست مدیریت آموزش وپژوهش این جمعیت در سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر برگزار شد. در این مراسم از جمعیت هلال احمر گراش به مدیریت غلامرضا محسنی رئیس شعبه و اصغرشکاری مسئول آموزش، در برگزاری دوره‌های آموزشی مبتنی بر نیاز تقدیر و تشکر به عمل آمد و لوح یادبود به آنان اهداء شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان فارس، دکتر محمدرضا ابراهیمی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در این مراسم  با اشاره به جایگاه آموزش در این جمعیت از اختصاص اعتبارات لازم در راستای برگزاری دوره های آموزشی خبر داد و خواستار برقراری و تعامل بیشتر شعب جمعیت هلال احمر با سایر نهادها و دستگاه‌های دولتی جهت اجرای برنامه‌های آموزش امداد و کمک‌های اولیه جهت کارکنان دولت شد.

مدیرعامل جمعیت فراگیری آموزش‌های امدادی را یکی از اهداف جمعیت دانستند و از همه آنانی که در این مسیر با جمعیت هلال احمر همکاری می‌کنند تقدیر و تشکر کرد. او اظهار امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی، تلاش و کوشش بتوانیم حداقل در هر خانواده یک امدادگر داشته باشیم و تحقق بخشیدن این امر از برنامه‌ها و نیازهای جمعیت است.

در پایان این جلسه علی‌اصغر سلیم حقیقی مسئول آموزش‌های عمومی و همگانی گزارشی از روند فعالیتها و ارزیابی ادارات ارائه کرد.