بستن

جام شهید مشتاقی به قرمزپوشان هلال احمر رسید

گریشنا: مسابقات فوتبال بزرگ‌سالان یادواره شهید مشتاقی با قهرمانی قرمزپوشان هلال احمر به پایان رسید.

بعد از برگزاری هشت بازی هلال‌احمر با کسب ۲۱ امتیاز قهرمان شد. گراش جوان، دیگر تیم مدعی این مسابقات، با ۱۷ امتیاز به مقام دوم رسید و تیم المپیک با ۱۳ امتیاز و تفاضل گل ۳+ روی سکوی سوم ایستاد.

به گزارش مجید افشار، در هفته پایانی این مسابقات، دو تیم شاهین و اتحاد به تساوی رسید؛ و بازی دو تیم استقلال و هلال احمر با نتیجه چهار بر دو به نفع هلال احمر تمام شد. پرسپولیس نوین و المپیک نیز سومین بازی هفته را برگزار کردند که به پیروزی چهار بر یک تیم المپیک انجامید. بالاخره آخرین بازی این دوره مسابقات را نیز تیم‌های ستاره آبی و شهیدان حسن‌زاده در حضور جمعی از مسئولین شهر و خانواده شهید مشتاقی انجام دادند. این بازی با نتیحه یک بر صفر به نفع ستاره آبی به پایان رسید.

مراسم پایانی

به گزارش سایت اداره ورزش و جوانان گراش، فرودی فرماندار شهرستان گراش، سرهنگ انصاری فرمانده انتظامی گراش، فرسوده معاون فرماندار، سرگرد مفتاح فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، حاج محمود مشتاقی، محسنی رئیس جمعیت هلال احمر، محمد علی چترآذر و عبدالحمید پیشداد دو اسطوره فوتبال منطقه از جمله مهمانان ویژه مراسم اختتامیه بودند. اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان، ضمن تقدیر و قدردانی از مسئولین و دست‌اندرکاران برگزاری این مسابقات و همچنین خانواده شهید مشتاقی به خصوص حاج محمود برادر ارشد شهید و فوتبالیست دهه ۵۰ گراش گفت حاج مشتاقی از جمله خیرین ورزش دوستی است که ورزش گراش همواره از حمایت وی برخوردار بوده است.

در پایان ضمن اهدای جوایز به تیم‌ها و نفرات برتر این رقابت‌ها از حاج محمود مشتاقی پیش‌کسوت ورزش شهرستان تجلیل شد. همچنین از سوی هیات فوتبال و کمیته داوران، از مسئول سابق کمیته داوران با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد.

سعید بلاغی و بهنام شیرشمسی آقای گل این دوره از مسابقات شدند؛ و تیم پرسپولیس نوین به عنوان تیم اخلاق شناخته شد.

 139306 Football Moshtaghi (13)

Helal Ahmar

 

4 نظر

  1. با سلام
    این برد را تقدیم میکنیم به هواداران عزیز
    و از تمامی بازیکنان و عوامل موثر در این پیروزی تقدیر و تشکر میکنیم.
    همچنین از عوامل برگزار کننده این دوره از مسابقات بویژه خانواده شهید بزرگوار مشتاقی
    روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی هلال احمر گراش

  2. جناب مشتاقی که زیبا کلام رو دعوت کردین گراش ازتوضیحات ایشون درباره فتنه ۸۸در جریان هستید؟
    یارو گفته من فتنه ۸۸ رو هنوزنفهمیدم اونوقت ایشون رو دعوت می کنید گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top