گریشنا:اسکیت‌بازان نوجوان گراشی در مسابقه جایزه‌ی بزرگ شیراز در ماده ۲۰۰،۱۰۰ و ۱۰۰۰ متر در پیست اسکیت بعثت موفق به کسب مقام شدند.

به گفته‌ی جعفری مسئول هیات اسکیت شهرستان؛ اسکیت‌بازانی از سه استان و دوازده شهرستان استان فارس، شانزدهم و هفدهم مرداد ماه در مسابقه‌ی جایزه‌ی بزرگ شیراز به رقابت پرداختند. در این مسابقه در گروه دختران ۸۰ نفر و در گروه پسران ۷۵ نفر شرکت داشتند.

اسکیت‌بازان شهرستان گراش،سوسن باختر، مینا حسنی و سحر باختر در گروه دختران و امیر‌حسین جمالی، حسین حسینی، امیر‌علی خاکی‌نهاد و حسن موغلی در گروه پسران حضور داشتند.

در رده سنی ۸۲ تا ۸۳ سوسن باختر توانست در ماده ۱۰۰ متر به مقام دوم و در ۱۰۰۰ متر به مقام اول تیمی دست یابد و مینا حسنی توانست در ۱۰۰۰ متر به مقام سوم و سحر باختر که خردسال‌ترین اسکیت‌باز این مسابقه بزرگ بود در رده سنی ۸۹،۸۸ به رقابت پرداخت که در مرحله گروهی مقام اول و در فینال با رده سنی ۸۴ برخورد کرد و توانست به مقام چهارم دست پیدا کند و به عنوان پدیده این مسابقه انتخاب شود.

در رده سنی پسران امیر‌حسین جمالی توانست در ۲۰۰ متر و ۱۰۰۰ متر به مقام دوم و در رنکینگ جایزه بزرگ نیز به مقام دوم رسید و حسن موغلی که برای اولین بار در این مسابقات به میدان رفت توانست در رده‌ی سنی ۸۵ تا ۸۶ در ماده ۱۰۰ متر به مقام دوم دست یابد و مدال نقره‌ی این دوره مسابقه را به گردن آویزد.

مربیگری این تیم اعزامی به عهده مجید باقری و سرپرستی به عهده فرشید باختر بود.

Hasan Mogholi