بستن

یک طلا و یک برنز، ره‌آورد گراش از پینگ‌پنگ فارس

گریشنا: در مسابقات جشنواره نونهالان و نوجوانان پینگ‌پنگ استان فارس، محمدمهدی آخوندی قهرمان شد و تیم مسجد صاحب الزمان (عج) گراش به مقام سوم رسید. به گزارش مرتضی موغلی، این مسابقات در دو بخش تیمی و انفرادی در خانه پینگ‌پنگ شیراز برگزار گردید، و یک طلا و یک برنز ره‌آورد گراش از این مسابقات بود.

قهرمانی در مسابقات انفرادی

در مسابقات انفرادی نونهالان نیز که حکم انتخابی کشوری را داشت، ۶۰ بازیکن از سراسر استان فارس به صورت دو حذفی باهم به رقابت پرداختند که در نهایت محمدمهدی آخوندی از گراش مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد. محمدمهدی آخوندی که مدافع عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها بود توانست به خوبی و بدون شکست، تمامی حریفان خود را از پیش رو بردارد و بر سکوی نخست این رقابت ها قرار گیرد. آخوندی در این مسابقات فقط دو گیم به حریفان خود واگذار کرد و جواز حضور در رقابت‌های آزاد و رده‌بندی دسته برتر کشور را که مورخ ۲۷ الی ۲۹ شهریور در اصفهان برگزار خواهد شد، به دست آورد. مربی‌گری محمدمهدی آخوندی در این رقابت‌ها را عبدالهادی موغلی عهده‌دار بود.

عارف چشفر و عباس ارد، هر دو از شیراز، به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

مقام سومی در رقابت‌های تیمی

در رقابت‌های تیمی ۱۹ تیم در ۵ گروه ۳ تیمی و یک گروه ۴ تیمی به صورت دوره‌ای با هم به رقابت پرداختند که تیم مسجد صاحب الزمان (عج) گراش و هیات تنیس روی میز گراش با شکست دادن تمام رقبای خود به عنوان تیم‌های اول گروه‌های سه و شش به مرحله حذفی راه پیدا کردند. در ادامه مسابقات حذفی، مسجد صاحب الزمان (عج) توانست به مربی‌گری حمیدرضا موغلی و با ترکیب محمدمهدی آخوندی، مسعود درویشی، سینا سرخی و علی نام‌آور مقام سوم را کسب کند. فرهاد الف جهرم به مقام قهرمانی رسید و شوریده یک شیراز مقام دوم را به خود اختصاص داد.

تیم هیات تنیس روی میز گراش را نیز محسن عبدالهی، امیررضا جمالی و محمدحسن سبزواری تشکیل می‌دادند.

شایان ذکر است با توجه به سیاست هیات تنیس روی میز مبنی بر توجه به رده‌های سنی پایه، بازیکنان نونهال و خردسال و کاملا بومی به رقابت‌ها اعزام شدند، در حالی که دیگر تیم‌ها از بازیکنان نوجوان و غیربومی بهره می‌بردند.

بدین ترتیب با توجه به برگزاری سه دوره مسابقه انفرادی در استان در سال ۹۳ تمام مسابقات با قهرمانی گراشی‌ها به پایان رسیده است.

PingPongGerash

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top