بستن

از صحبت نو به بشارت نو

گریشنا: با تعطیل شدن نشریه‌ی «صحبت نو» در لار (خبر در گریشنا)، تیم تحریریه‌ی این نشریه روز گذشته اولین شماره از ویژه‌نامه‌ی جدیدی با عنوان «بشارت نو» را منتشر کرد.

Besharateno1

به نوشته سایت آفتاب لارستان، این نشریه شماره ویژه‌ی استان فارس از روزنامه بین المللی «بشارت نو» است. کاظم رحیمی‌نژاد سردبیر این ویژه‌نامه و سرپرست «بشارت نو» در استان فارس، در یادداشت اول توضیحات سربسته‌ای درباره‌ی شروع به کار مجدد هیات تحریریه داده است.

تیتر اصلی و عکس روی جلد این شماره به مصاحبه با دکتر رامین اقتداری، رییس شورای شهر لار، اختصاص دارد. او وعده داده است: «به زودی در شهر لار تحول ایجاد می‌شود.» تذکرات جعفرپور به معاون رییس جمهور و ۴ وزیر، اظهار نظر مدیر کل اداره راه و شهرسازی لارستان در خصوص غیرقانونی بودن ساخت و ساز در زمین پشت جهاد کشاورزی، و ساخته شدن داروخانه هلال احمر در لار، از خبرهای اصلی این شماره‌اند.

اولین شماره ویژه فارس روزنامه «بشارت نو» را از اینجا دانلود کنید.

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

5 نظر

  1. ببینید اگه تغطیلی نشریه بدلیل چاپ مطالب خلاف واقع و ناسیونالیستی بوده این مشکل نشریه نیست بلکه به سردبیر اون نشریه بر می گرده پس باید مجوز سردبیر لغو بشه نه اینکه اون نشریه رو تعطیل کنن خوب چه کاریه مطالب خودشو تو نشریه جدید تیتتر می زنه%

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top