بستن

کتاب ورزش گراش دوجلدی شد

Varzesh Akbari گریشنا: جلد دوم «نگاهی به ورزش گراش» تالیف میرزا اکبری منتشر شد.

اکبری که ریاست اداره ورزش و جوانان را بر عهده دارد، در مروری که ابتدای کتاب بر ورزش گراش نگاشته است، این کتاب را ادامه‌ی مطالب جلد اول این کتاب (منتشر شده در سال ۱۳۸۶) دانسته است. در فهرست مطالب این کتاب، پس از  پیش‌گفتار مهندس زادان مقتدری که برای جلد اول نگاشته شده بود، بنیان‌گذاران ورزش گراش معرفی شده‌اند. نگاهی به ورزش گراش در سه دهه گذشته، معرفی روسای تربیت بدنی گراش، گشتی در ورزش آموزش و پرورش گراش، معرفی مربیان و داوران گراشی، معرفی رشته‌های فعال ورزشی در گراش، ورزش در روستاها و در لارستان، معرفی اماکن ورزشی، پیش‌گامان و چهره‌های ماندگار ورزش گراش و منطقه، معرفی اعضای هیات امنا و خیرین ورزش گراش، فعالیت‌های مطبوعاتی و جدول قهرمانان و مدال‌آوران و منتخب تصاویری از فعالیت‌های ورزشی در گراش در فهرست این کتاب دیده می‌شود.

نکته‌ی قابل توجه، چاپ تمام رنگی کتاب و جمع‌آوری آرشیو عکس نسبتا کاملی از پیش‌کسوتان و فعالان حوزه ورزش در گراش است. البته همین نکته باعث شده است قیمت پشت جلد کتاب به ۱۲هزار تومان برسد.

میرزا اکبری ۲۵ سال مدیریت ورزش گراش، دو سال مسئولیت هیات فوتبال شهرستان، ۸ ماه فعالیت در تربیت بدنی شیراز و سال‌ها سابقه‌ی بازیکنی و مربی‌گری فوتبال را در کارنامه خود دارد. او همچنین یکی از فعالان مطبوعاتی گراش است.

Akbari Varzesh

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

4 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top