مجید افشار: هفته ششم مسابقات فوتبال بزرگسالان یادواره شهید احمد مشتاقی با میانگین چهار گل در هر بازی و  صدر نشینی تیم هلال احمر به پایان رسید.

Helal Football

در اولین بازی هفته ششم روز پنجشنبه نهم مرداد دو تیم شاهین و گراش جوان به مصاف هم رفتند این دیدار به قضاوت مهدی کهندلی و کمک عبدالرضا حسین‌پور و محمد کاظم عابد برگزار شد. داورچهارم حمید محمودزاده و سرپرست هادی پور بودند. این بازی را گراش جوان دو بر صفر با گل‌های علیرضا عظیمی و علیرضا ساکنی با پیروزی به پایان برد.

دومین بازی هفته را ستاره آبی و پرسپولیس نوین انجام دادند که این بازی دو بر دو به پایان رسید و دو تیم امتیازها رو تقسیم کردند. حسن قاسمی و میثم فرسوده گلهای پرسپولیس نوین و منصور قاسمی و فرهاد بهمن‌پور گل های ستاره آبی را زدند. این دیدار را مجید افشار سوت زد. حمید محمودزاده و احمدرضا محمودی به عنوان کمک و حامد بابا احمدی داورچهارم او را یاری کردند. سرپرستی این مسابقه را مهدی کهندلی برعهده داشت.

روز جمعه دو تیم شهیدان حسن زاده و استقلال سومین بازی هفته را برگزار کردند. تیم شهیدان حسن زاده توانست با گل دقیقه پایانی بازی را دو بر یک به نفع خود به پایان برساند. گلهای تیم شهیدان حسن زاده را مجید غلامی و مجتبی جعفری و تک گل استقلال را مهدی نجاتی از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساندند. حامد بابا احمدی به کمک مهدی آذرافروز و سعید انصاری این بازی را قضاوت کرد. علیرضا ساکنی داور چهارم این بازی بود.

آخرین بازی هفته را حمید عبدالی داوری کرد. محمد کاظم عابد و حمید محمودزاده  کمک داور و محمد جواد افشار داورچهارم رقابت هلال احمر و المپیک بودند. در نهایت تیم هلال احمر در یک بازی پرگل توانست با حساب پنج بر دو تیم المپیک را شکست دهد. با این برد هلال احمر صدرنشینی خود را تدوام داد.

علی غلامی دوگل، سعید بلاغی از روی ضربه ایستگاهی، خلیل کهندلی و علی زاهدی برای تیم هلال احمر  گل زدند. بهنام شیرشمسی دوگل تیم المپیک رو به ثمر رساند.

وضعیت جدول

در پایان هفته ششم هلال احمر با ۵ بازی و ۱۵ امتیاز در صدر قرار دارد. گراش جوان با ۶ بازی ۱۴امتیاز دارد. المپیک با ۶ بازی و ۱۰ امتیاز و استقلال با ۵ بازی و نه امتیاز در تعقیب صدرنشینان هستند. شاهین و شهیدان حسن‌زاده شش امتیازی هستند. پرسپولس نوین و اتحاد هر کدام از ۵ بازی خود ۴ امتیاز دارند و ستاره آبی با یک امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.

هفته هفتم نوبت استراحت تیم المپیک است. روز پنجشنبه ابتدا ساعت ۱۸ شاهین و پرسپولیس نوین بازی می‌کنند و بعد از آن گراش جوان و استقلال بازی دارند. 

روز جمعه بازی‌های ساعت ۱۸ با بازی ستاره‌آبی و اتحاد آغاز می‌شود و بعد نوبت به بازی هلال‌احمر و شهیدان حسن‌زاده می‌رسد.

Davar Davar2