بستن

گراش جوان قهرمان مسابقات دوبل باشگاه‌های تنیس روی میز

گریشنا:در اولین دوره مسابقات دوبل باشگاه‌های تنیس روی میز یادواره‌ی زنده‌یاد احمد حاجی‌زاده گراش جوان توانست عنوان قهرمانی را کسب کند.

به گزارش مرتضی موغلی؛ دوازده تیم و در دو شب در خانه‌ی پینگ‌پنگ بانو حاجیه رضوی گراش به رقابت پرداختند و گراش جوان، هرمز کامپیوتر ،ستاره طلایی موفق به کسب مقام شدند.

تیم گراش جوان متشکل از حمیدرضا موغلی و مهدی یحیایی توانست با شکست دادن تیم‌های مسجد صاحب الزمان(عج)، پرسپولیس، امپریال، آینده‌سازان،شهید وقارفرد، پرسپولیس، شهید درویشی، ستاره طلایی و هرمز کامپیوتر عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به دست آورد.

هرمز کامپیوتر با ترکیب عبدالهادی موغلی و حمیدرضا جعفری نیز با شکست دادن تیم‌های شهید درویشی، ستاره طلایی، بانک ملی، نظام مهندسی، شهیدان نام آور، مسجد صاحب الزمان(عج)، ستاره طلایی و پرسپولیس و تنها شکست در مقابل گراش جوان در فینال به مقام دوم رسید. تیم ستاره طلایی نیز که محمدمهدی آخوندی و محمد حسینا را به خدمت گرفته بود بر سکوی سوم این رقابت‌ها ایستاد.

در پایان این رقابت‌ها به تیم‌های فوق مبلغ دو میلیون و هشتصد هزار ریال جوایز نقدی، حکم قهرمانی و مدال اهداء شد.

ping-pong

5 نظر

  1. من همیشه ارزو میکردم که گراش یک تیم فوتبال قوی در سطح کشوری داشته باشه که اسم گراش پسوند این تیم باشه مثال گراش جوان اما بیدلیل بخاطری که چند نفر اطراف گراش جوان هستند کلا از گراش جوان بدم میاد.البته شاید خیلیها با این نظر موافق باشند

  2. گراش جوان یکی از افتخارات ورزش گراش هست حالا اگر ازش گلی خوردی بهت فشار میاد آستانه تحملتو ببر بالا گراش جوانن شهدا ستاره ابی پیروزی هلال احمر اینها رو دست کم نگیر وگر نه ایندفعه ۳ گل می خوری ها

  3. فوتبال بجایی نمیرسه بخاطر این اختلافایی که بینتون هست!!
    حیف از وقت بچه ها که تو زمینای فوتبال حروم میشه، کاش هزینه و وقتو صرف ورزشای دیگه میکردن که آینده داشته باشه!!

  4. خب برادر من
    فوتبال چه ربطی به تنیس روی میز داره…
    همه چیو قاطی کردین و با این تعصباتتتون به ورزش شهر دارین ضربه می زنین…
    نمیدونم گراش جوان چکارتون کرده؟!
    مشکلی اگه هست رو در رو بشین شاید شما در مورد گراش جوان دارید اشتباه می کنید…
    والله به قرآن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top