بستن

حشمت‌الله زارعی- نامزد شهرستان خنج برای مجلس نهم

با نامزدهای انتخابات لارستان، خنج و گراش: حشمت‌الله زارعی

شهرستان خنج بر خلاف دوره گذشته این بار یک نامزد برای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد.

حشمت‌الله زارعی فرزند کاکاجان اهل باغان خنج است. زارعی با مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه آزاد فیروزآباد در این انتخابات شرکت کرده است. این معلم ۴۳ ساله در کنار کار آموزشی به کشاورزی و دامداری هم مشغول است.

معاون ستاد پیشگیری حفاظت اجتماعی خنج، ۱۰ سال مسئول امر به معروف و نهی از منکر خنج و رییس شورای حل اختلاف خنج مهمترین مسئولیت‌های زارعی تا امروز است. زارعی شیعه‌مذهب که تنها کاندیدای شهرستان خنج است، خود را فردی ولایت‌مدار معرفی می‌کند و انگیزه خود را خدمت به مردم و احساس تکلیف در خود می‌داند. وی همچنین کاندیدای مجلس هفتم نیز بوده است که البته در میانه راه از کاندیداتوری انصراف می‌دهد.

زارعی می‌گوید در دوره قبل به آقای حسنی رای داده و مشاور تبلیغاتی ایشان در خنج بوده است، معتقد است که مردم خنج از آقای حسنی رضایت ندارند و اضافه می‌کند که در دوره قبل، حومه و روستاهای خنج با مردم گراش همراه بودند، اما این که چرا رای بالایی به کاندیدای گراشی ندادند سوال ما بود که بی‌پاسخ ماند.

زارعی در مورد کاندیداهای شهر لار نیز صحبت‌های جالبی دارد و می‌گوید: «لاری‌ها فقط در خود شهر لار رای دارند.» و گریزی نیز به نمایندگان قبلی این شهر می‌زند و می‌افزاید که این نمایندگان خوب عمل نکردند و مانع پیشرفت شهرهای دیگر شدند. او در آخر اضافه می‌کند که بدون شهرستان، لار استان نمی‌شود.

در هر حال زارعی اگر چه فرد شناخته شده‌ای در منطقه نیست اما از آنجایی که وی تنها کاندیدای شهرستان خنج است، به نظر می‌رسد که میزان مشخصی رای را باید به حساب او ریخت.

مصاحبه: ابوالحسن محمودی

خبرهای انتخابات را در بخش ویژه سایت گریشنا دنبال کنید.

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top