بستن

سومین برد برای تدوام صدرنشینی المپیک

گریشنا: تیم المپیک در مسابقات فوتبال بزرگسالان یادواره‌ی شهید احمد مشتاقی با پیروزی بر رقبای خود در هفته‌ی سوم این رقابت‌ها نیز صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

در هفته‌ی اول این مسابقات تیم هلال‌احمر چهار بر دو شاهین را شکست داد. بازی دو تیم المپیک و اتحاد نیز دو بر صفر به نفع المپیک به پایان رسید استقلال ۶ بر ۲ انقلاب را شکست داد و شهیدان حسن‌زاده در مصاف با تیم پرسپولیس نوین با حساب دو بر صفر نتیجه را واگذار کرد و گراش‌جوان نیز بازی‌ها را با برد دو بر یک برابر ستاره‌آبی آغاز کرد.

در هفته‌ی دوم؛ بازی دو تیم المپیک و شاهین ۳ بر ۲ به نفع المپیک و بازی دو تیم اتحاد و شهیدان حسن‌زاده ۱بر۰ به نفع تیم شهیدان حسن‌زاده به پایان رسید. هلال احمر با انقلاب مسابقه داشت که با انصراف انقلاب،تیم انقلاب از دور مسابقات لغو شد. استقلال ۲ بر ۰ ستاره‌‌ی آبی را شکست داد و بازی بین دو تیم گراش جوان و پرسپولیس نوین با نتیجه‌ی ۲بر۱ به سود گراش جوان به پایان رسید.

به گزارش مجید افشار؛ اولین بازی هفته سوم را تیم صدرنشین المپیک با شهیدان حسن‌زاده در روز چهارشنبه ساعت ۲۲:۳۰ با سوت داور،حمید واحدی به همراه کمک‌ها عبدالرضا حسین‌پور و محمدکاظم عابد و داور چهارم علی داوری‌فرد قضاوت شد.
دو تیم حملاتی را روی دروازه‌ داشتند که در اواسط نیمه اول بهنام شیرشمسی بازیکن فرصت طلب المپیک اولین گل را به ثمر رساند.
با شروع نیمه دوم و هرچه به پایان بازی نزدیکتر می‌شد حملات تیم شهیدان حسن‌زاده بیشتر می‌شد و المپیک چشم به ضد‌حملات بسته بود که دریکی از ضدحملات با فرار بهنام شیرشمسی از کمند مدافع آخر تیم شهیدان حسن‌زاده توسط فاضل جعفری متوقف شد که داور به درستی این بازیکن را از زمین بازی اخراج کرد ولی این پایان کار نبود در دقایق پایانی تیم شهیدان حسن‌زاده صاحب ضربه پنالتی شد که دروازبان تیم المپیک ضربه‌ی پنالتی مجتبی کهندلی را مهار کرد، چند دقیقه بعد در حالی که همگان منتظر سوت داور مسابقه بودن مجتبی شیر شمسی گل دوم تیم المپیک را به ثمر رساند تا نتیجه با حساب دو بر صفر به پایان برسد.

olampic3در دومین بازی هفته تیم جوان ستاره آبی مقابل تیم با تجربه ی هلال احمر قرار گرفت. ستاره آبی در تنها موقعیت نیمه اول با یک ضربه زیبای منصور قاسمی در دقیقه‌ی ۱۵ به گل رسید و دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم هلال احمری‌ها فرصت‌ها را یکی پس از دیگری توسط هافبک‌ها و مهاجمان و درخشش دروازبان و مدافعان ستاره آبی از دست داد تا این‌ که بهروز گنجی بازیکن هلال‌احمر به عنوان جانشین وارد بازی شد و در وقت‌های تلف شده در دقیقه ۹۱و ۹۴ گل برتری هلال احمر را به ثمر رساند.

داوری این دیدار برعهده مجید افشار به همراه محمد کاظم عابد و سعید انصاری و احسان جوکار بود و سرپرستی مسابقه را عبدالرضا افشار برعهده داشت.
اتحاد و گراش جوان سومین بازی را برگزار کردند،حمید عبدالی به همراه مهدی آذرافروزی و احمدرضا محمودی و مهدی کهندلی قضاوت این بازی را برعهده داشتند علی یحیایی سرپرست این مسابقه بود،تیم اتحاد با دوندگی و بازی مستقیم بازی را بهتر شروع کرد و در آخر محمد خوشاب توانست این تیم را به گل برساند. بعد از این گل، گراش جوان توپ و میدان را دراختیار گرفت و با چند جابه‌جایی توانست توسط سعید پورشمسی به گل برسد
با شروع نیمه دوم حملات روی دروازه دوتیم بود ولی با اخراج حسین غلامی بازیکن اتحاد حملات گراش جوان روی دروازه حریف توسط مهاجمان از دست رفت و بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.
اتحاد در هفته‌ی چهارم با استقلال دیدار می‌کند و گراش جوان به مصاف المپیک خواهد رفت
آخرین بازی هفته حمید محمودزاده به همراه کمک‌ها مجید افشار و عبدالرضا حسین‌پور و حامد بابااحمدی بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس نوین رو قضاوت کردند.
تیم استقلال توسط جواد یحیایی به گل رسید ولی در وقت‌های تلف شده‌ی نیمه اول پرسپولیس نوین در ریباند توسط محمد علی میرزایی بازی را به تساوی کشاند با شروع نیمه دوم استقلال دو تعویض هم زمان انجام داد تا بازی را به نفع خود به پایان برساند.
در یکی از حملات مصیب فرهادنژاد گل برتری استقلال را زد تیم جوان و دونده‌ی پرسپولیس نوین بعد از گل، نبض بازی را در دست گرفت و دو مهاجم تازه نفس را جایگزین کرد ولی نتوانست از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کند تا استقلال سه امتیاز دیگر به افزوده‌های خود اضافه کند.
استقلال به مصاف اتحاد خواهد رفت و پرسپولیس نوین با هلال احمر دیدار می‌کند.
 footbal

3 نظر

  1. توی عکس اولی عکاس بیشتر عکس نورافکنهای ورزشگاه گرفته تا بازیکنان.از برق چشمهای بازیکنان تیم المپیک مشخصه که قهرمانی شایسته انهاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top