بستن

المپیک صدر نشین هفته دوم مسابقات فوتبال شهید مشتاقی

گریشنا:هفته دوم مسابقات فوتبال بزرگسالان یادواره شهید احمد مشتاقی برگزار شد.

به گزارش مجید افشار؛ در بازی اول دو تیم المپیک و شاهین به مصاف هم رفتند که در این بازی المپیک با گل بهنام شیرشمسی جلو افتاد ولی تیم شاهین با دو گل اسدالله محمدی و محمد‌جواد آذرائین در نیمه اول دو بر یک پیش افتاد ولی با شروع نیمه دوم دو تیم موفق به کسب موقعیت‌هایی شدند که در این بین تیم المپیک بهتر از آن استفاده کرد و دوگل بهنام شیرشمسی تیم المپیک را سه بر دو پیش انداخت.

داوری این بازی بر عهده‌ی مجیدافشار به همراه کمک‌ها حمید محمودزاده و حامد بابا احمدی و داورچهارمی احمدرضا محمودی و سرپرست مسابقه حاج مهدی جعفری بود، شاهین هفته سوم استراحت خواهد داشت و المپیک به دیدار شهیدان حسن‌زاده خواهد رفت.

در بازی دوم  هلال احمر با انقلاب مسابقه داشت که به علت انصراف این تیم، انقلاب از دور مسابقات لغو شد. سومین بازی ساعت ده، روز پنج‌شنبه بین دو تیم اتحاد و شهیدان حسن‌زاده برگزار شد. قضاوت این بازی برعهده‌ی داور جوان حمید واحدی به همراه کمک‌های با تجربه عبدالرضا حسین پور و محمد کاظم عابد و داور چهارمی احمدرضا محمودی  و سرپرست مسابقه علی یحیایی بود.

این دو تیم که در هفته اول از حریفان خود شکست خورده بودند در مصاف با هم موقیت‌های روی دروازه‌ی زیادی را به دست آورند که تیم شهیدان حسن‌زاده بهتر توانست از این موقعیت‌ها استفاده کند و در پایان با گل‌زنی مجید غلامی تیم شهیدان حسن‌زاده بازی را یک بر صفر به پایان رساند.

varzesh22شهیدان حسن زاده در هفته سوم  به مصاف المپیک می‌رود و اتحاد با گراش جوان بازی خواهد کرد. در بازی چهارم ستاره آبی با استقلال دیدار کرد، این بازی روز جمعه ساعت ۱۷:۳۰ به قضاوت عبدالحمید عبدالی و کمک‌ها مهدی آذرافروز و مسلم تابش و داور چهارم حامد بابااحمدی و سرپرست مسابقه غلامرضا افشار  برگزار شد.

تیم استقلال که در هفته اول با یک برد پرگل انقلاب را شکست داده بود ولی با انصراف تیم انقلاب امتیازی نداشت به مصاف ستاره آبی رفت که در هفته اول امتیاز خود را از دست داده بود.

بازی در نیمه اول پایاپای بود تا این‌که مهدی جعفری بازیکن استقلال از راه دور دروازه‌ی ستاره آبی را باز کرد در اواسط نیمه اول با اخراج مهدی محمدی بازیکن ستاره آبی کار برای جبران گل خورده سخت‌تر شد هر چند حملاتی بر روی دروازه‌ی حریف داشتند ولی این استقلال بود که در ضدحملات موفق‌‌تر بود و با ضربه‌ی فنی ذبیح محبی این بازی با حساب دو بر صفر به نفع استقلال به پایان رسید.

ستاره آبی به مصاف هلال احمر خواهد رفت و استقلال با پرسپولیس نوین دیدار می‌کند. در آخرین بازی هفته دوم تیم جوان، پرسپولیس نوین با گراش جوان رقابت کردند،این بازی روز جمعه ساعت ۲۰:۳۰ با سوت احسان جوکار و کمک‌های مهدی کهندلی و عبدالرضا حسین پور و داور چهارم حمید محمودزاده و سرپرست مسابقه مهندس هادی پور برگزار شد.

دو تیم در هفته اول با برد از زمین خارج شده بودند تیم پرسپولیس نوین نیز با ترکیب جوان پا به این دیدار گذاشته بود در ابتدای بازی محسن بیضایی گل اول گراش جوان را زد در ادامه حملات پرسپولیس نوین در محوطه‌ی جریمه دروازه‌ی گراش جوان باز شد با شروع نیمه دوم حملات گراش جوان و ضدحملات پرسپولیس نوین ادامه داشت و پس از اخراج محمد خوشرو حملات گراش جوان شدت گرفت تا این‌ که بازیکن جانشین سعید پورشمسی با یک شوت دقیق در اواخر بازی گل برتری گراش جوان را به ثمر رساند تا بازی با حساب دو بر یک به سود گراش جوان به پایان برسد.

پرسپولیس نوین به مصاف استقلال خواهد رفت و گراش جوان با اتحاد دیدار می‌کند.

15 نظر

  1. مگه المپیک انصراف داده چون امتیازش که ۶تفاضل گلش ام بهتره نسبت به گراش جوان حالا چطورمیشه که گریشنا عکس وتیترش میزنه گراش جوان مانمیدونیم احتمالا دل بخواهیه

    1. سلام. عکس و تیتر براساس اطلاعاتی که از روابط عمومی اداره‌ی ورزش و جوانان برای گریشنا ارسال شده بود انتخاب شد. ممنون از تذکر شما، خبر اصلاح شد.

  2. همیشه همینطور بوده خانم یوسفی
    چرا هیچ عکسی از هیچ تیمی تو سایت گریشنا زده نمیشه؟؟؟
    هر خبری درباره ورزش و فوتبال گراش باید حتما با عکس گراش جوان همراه باشه حتی سال قبل هم که گراش جوان به دسته دو فوتبال گراش سقوط کرد باز هم عکس این تیم تو سایت بود!
    اگر برادران افشار از همکاران شما هستن و خبر را برای شما میفرستن دلیل بر این نمیشه که عکس گراش جوان تو سایت باشه

    1. عکس و تیتر قبل را روابط عمومی اداره‌ی ورزش و جوانان گراش برای گریشنا ارسال کرده بود و به اعتبار و اعتماد به خبر ارسال شده از اداره‌ی ورزش و جوانان این تیتر و عکس در گریشنا منتشر شد.
      عکسی که از هفته‌ی اول این دوره از مسابقات به دست ما رسیده جایگزین عکس قبل شد.

  3. اگه عکسى قراره باشه باید عکسى از تیم المپیک باشه.
    چون صدر نشینه.
    تازه،خانم یوسفى در پاسخ گفته ممنون از تذکرتون و اصلاح شد!
    چیرو اصلاح کردن نمیدونم.آها شاید اصلاح!!!کردن.

    1. حق با شما است جناب آقای شکری اما گریشنا عکسی از تیم المپیک در آرشیو خود ندارد. اگر عکسی از این تیم دارید می‌توانید از طریق ایمیل یا به صورت حضوری به موسسه‌‌ی هفت برکه و دفتر خبری گریشنا ارسال کنید تا در اولین فرصت به این خبر اضافه شود.
      تیتر و اطلاعات عکس پیش از این به درخواست خوانندگان محترم گریشنا اصلاح شده بود.

  4. بد گیر دادین به سقوط گراش جوان.
    استقلال تهرانم رفت دسته سه کشور . ولی چیزی از بزرگیش کم نشد.
    سال بعدش رفت قهرمان آسیا شد.
    صرفا جهت اطلاع/////////////
    ( تا گراش هست گراش جوان هم هست.(
    ///////

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 نظر
scroll to top