بستن

درخشش پرس سینه‌کاران گراشی در مسابقات استانی

گریشنا:مسابقات پرس سینه در بین شهرستان‌های استان،به میزبانی باشگاه فرهنگی-ورزشی ستاره آبی در سالن فرهنگی- ورزشی شهید احمد مشتاقی برگزار شد.

به گزارش علی‌رضا دانشور،مدیر کلوپ تخصصی ورزشی امید؛ در این دوره از مسابقات تیم‌هایی از شهرستان‌های شیراز، فیروزآباد، مرودشت، استهبان، جهرم، لار و گراش حضور داشتند که در پایان در رده‌ی سنی نوجوانان تیم‌های شیراز،فیروز‌آباد و ستاره آبی گراش به ترتیب به مقام اول تا سوم رسیدند.

در رده‌ی سنی جوان؛مقام اول به ستاره آبی گراش رسید،نماینده‌ی شیراز بر سکوی دوم ایستاد و نماینده‌ی فیروزآباد موفق به کسب مقام سوم شد. اما در رده‌ی سنی بزرگسالان نیز برتری با تیم ستاره آبی گراش بود و تیم‌های جهرم و شیراز مدال‌های نقره و برنز این مسابقات را بر گردن آویختند.

محمد رضا آذرمینا در دسته ۸۳ کیلو گرم در دو حرکت افتخاری با مهار وزنه ۲۵۰ کیلو گرم بار دیگر رکورد کشور را جا به جا کرد و از طرف نماینده فدراسیون جهانی طی حکمی به عنوان نماینده فدراسیون ایران در استان فارس منصوب شد و گرفتن این عنوان توسط آذرمینا از دیگر اتفاقات مهم این دوره از رقابت‌ها بود.

این مسابقات با نظارت محسن استخری؛ نماینده فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ و یعقوب امیر سالاری رئیس کمیته داوران کشور و همچنین زیر نظر هیات استان فارس و با همکاری هیات پرورش اندام و بدن‌سازی شهرستان، تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش و کلوپ تخصصی ورزشی امید برگزار شد.

در پایان از علی حسین‌شیری مدیر باشگاه فرهنگی-ورزشی ستاره آبی که میزبانی این دوره از مسابقات را برعهده داشتند تقدیر و تشکر شد.

mosabeqe-33

 

4 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top