بستن

فوتبالیست‌های گراشی در مسابقات یادواره‌ی شهید احمد مشتاقی

گریشنا:با فرارسیدن فصل تابستان تیم‌های فوتبال گراش در مسابقات یادواره شهید احمد مشتاقی نمایش برتری خود را نشان می‌دهند.

به گزارش مجید افشار؛ده تیم هلال احمر، استقلال ، شاهین، ستاره آبی، گراش جوان، المپیک، اتحاد، انقلاب، شهیدان حسن زاده و پرسپولیس نوین جهت شناخت تیم قهرمان به صورت دوره‌ای با هم به رقابت خواهند پرداخت.

روز چهارشنبه بیست‌وهشتم خرداد ماه ساعت ۱۹:۳۰در اولین روز این بازی‌ها دو تیم هلال احمر و شاهین به مصاف هم رفتند این بازی را عبدالحمید عبدالی داوری کرد و مهدی آذرافرور و محمد کاظم عابد به عنوان کمک داور و مجید افشار به عنوان داور چهارم او را همراهی کردند. در این رقابت، هلال‌احمر با نتیجه‌ی ۴ بر ۲ شاهین را شکست داد.

وحید کریمی، خلیل کهندلی و دو گل سعید بلاغی برای هلال‌احمر و در مقابل دو گل حسین افشار برای شاهین نتیجه‌ی این بازی را مشخص کرد.varzesh22بازی دوم هفته‌ی اول را دو تیم المپیک و اتحاد روز پنج‌شنبه ساعت ۱۷:۳۰ برگزار کردند. المپیک با دو گل دقایق پایانی بهنام شیرشمسی از سد اتحاد گذشت. قضاوت این دیدار برعهده‌ی احسان جوکار و کمک‌های مرتضی آشفته و حمید واحدی و داور چهارمی مجید افشار بود.

انقلاب در هفته اول به مصاف استقلال رفت این دیدار روز پنج‌شنبه ساعت ۱۹:۳۰ با سوت مجید افشار و کمک‌های حمید واحدی و سعید انصاری و داور چهارم احمد‌رضا محمودی آغاز شد.

استقلال پرگل‌ترین بازی هفته را رقم زد و توانست با حساب ۶ بر ۲ انقلاب را شکست دهد. گل‌های استقلال را علی رئیسی، علی یحیایی و ذبیح محبی( هر کدام دو گل) در برابر دو گل علی‌رضا قنبری برای انقلاب به ثمر رساندند.

جمعه ساعت ۱۷:۳۰ تیم شهیدان حسن‌زاده به مصاف پرسپولیس نوین رفت و با حساب دو بر صفر نتیجه را واگذار کرد گل‌های پرسپولیس نوین را محسن‌فرد و محمد‌علی میرزایی به ثمر رساندند.

این دیدار را عبدالرضا حسین‌پور قضاوت کرد، مسلم تابش و حمید محمود‌زاده و واحدی او را در امر قضاوت یاری کردند. در آخرین بازی هفته اول جمعه شب ساعت ۱۹:۳۰ گراش جوان و ستاره‌ آبی به مصاف هم رفتند که در پایان، گراش جوان ۲ بر ۱ ستاره آبی را شکست داد. مهدی کهندلی داور، حامد بابا‌احمدی و محمد کاظم عابد کمک‌ها و داور چهارمی را مهدی آذرافروز برعهده داشت. در این بازی،مسعود بیضایی و سعید پورشمسی برای گراش جوان و سجاد خنده برای ستارآبی گل‌زنی کردند.

در برنامه هفته دوم این مسابقات روز چهارشنبه شاهین با المپیک به رقابت خواهد پرداخت. پنج‌شنبه در بازی اول هلال احمر با انقلاب به مصاف هم می‌روند و در بازی دوم در این روز اتحاد در مقابل تیم شهیدان حسن‌زاده رقابت خواهند کرد. جمعه در بازی اول استقلال با ستاره آبی بازی خود را به نمایش می‌گذارند و در آخرین بازی هفته دوم گراش جوان با پرسپولیس نوین دیدار خواهند کرد.

varzesh23

8 نظر

  1. جالبه کل لیگهای دنیا تعطیله بخاطر جام جهانی بجز لیگ گراش.
    احسنت به این برنامه ریزی دقیق ، نشان دهنده اینه که لیگ گراش سطح بالایی داره از نگاه عوامل ، میتونستند با تبلیغات بیشتر تماشگران رو از برزیل به گراش بکشوننند.

  2. هفته دوم مسابقات بین تیم شاهین و المپیک برگزار خواهد شد.
    شروع بازى ساعت ١٠ شب تاریخ ۴تیر!!!!
    میدونید اون موقع تو جام جهانى بین چه تیم هاییه!؟؟؟
    بله درسته،دقیقه ٧۵ بازى حساس ایران و بوسنى.
    خودتون قضاوت کنین برا برنامه بازى ها!!!
    طنز:” مگه فیفا نمیدونسته که اون موقع بازی شاهین و المپیکه؟؟؟!فیفا باید هماهنگ مى کرد.
    البته بازیکنان بایستى یک ساعت قبل از بازى حاضر شوند جهت آماده شدن و قید بازى ایران و بوسنى رو بزنند.
    خودتون قضاوت کنین

  3. وقتی مدیر برنامه های لیگ گراش و رییس اداره تربیت بدنی شهرستان ،سواد کافی ندارن و الهی حروم یک نقطه از فوتبال سر دربیارن، میشینن پشت میز اداری،بیشتر از این هم نباید انتظار داشت!

  4. ظاهراً بازى روز چهارشنبه بین تیم هاى شاهین و المپیک به دلیل تداخل با بازى ایران و بوسنى چندساعت زودتر از موعد سوت خواهند زد.این بازى به دلیل اعتراض تیم شاهین و المپیک رخ داد.ساعت بازى ١٨:١۵ دقیقه شروع خواهد شد.با تشکر از مدیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top