بستن

درخواست فرماندار از جهاد برای ساماندهی باغ‌شهرها

گریشنا: فرماندار گراش در دیدار با پرسنل و کارکنان اداره جهاد کشاورزی بر تقویت همه جانبه بخش کشاورزی در شهرستان تاکید کرد.

به گزارش حجت عابدی؛ فرماندار گراش در دیدار با پرسنل و کارکنان اداره جهاد کشاورزی این شهرستان گفت:«کشاورزی به عنوان پایه و اساس اقتصاد کشورنقشی محوری در توسعه و پیشرفت جامعه دارند.»

اصغر فرودی فرماندار گراش به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی، با رئیس و پرسنل اداره جهاد کشاورزی گراش دیدار و گفتگو کرد.

وی با بیان این که اهمیت کار کشاورزان بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد:«اگر در بخش کشاورزی تولیدات رکود داشته باشد رونق کسب و کار با مشکل مواجه می‌شود و توسعه بخش کشاورزی و رونق تولیدات زمینه پیشرفت کشور را فراهم می‌کند.»

فرماندار گراش بر تقویت همه‌جانبه بخش کشاورزی در شهرستان تاکید کرد و افزود:«شهرستان گراش استعداد شکوفایی در بخش کشاورزی دارد و در این زمینه باید سرمایه‌گذاری و به بخش تولید محصولات کشاورزی از شهرستان کمک کرد.»

او با بیان این‌ که باید تلاش کرد تا بسترهای توسعه شهرستان گراش فراهم شود، خاطر نشان ساخت:«سیاست دولت تدبیر و امید بحث سرمایه گذاری، رفع مشکلات اقتصاد و توجه به معیشت مردم است و در این راستا باید کوشید تا زمینه توسعه و رشد شهرستان فراهم شود.»

نماینده عالی دولت در شهرستان گراش خاطر نشان کرد:«باتوجه به نامگذاری سال ۹۳ به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی باید درراستای تحقق این مهم حرکت و شرایط را برای داشتن فرهنگ غنی و اقتصاد پویا مهیا کنیم.»

فرودی تغییر الگوی کشت،کشت مکانیزه، استفاده ازتکنولوژی‌های روز و افزایش بهره‌وری در بخش تولیدات را مورد تاکید قرار داد.

وی بر ساماندهی باغ شهرها در شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت:«باغ شهرها به عنوان منبع درآمد فعالیت کنند و تبدیل آنها به مراکز تولیدات کشاورزی مانند گل خانه می‌تواند به تولیدات بخش کشاورزی کمک کند.»

در این جلسه فرماندار خواستار راه اندازی مجتمع دامی، تقویت بخش آبزی‌پروری و خدمات رسانی بیشتر به کشاورزان شد.

اسدی رئیس جهاد کشاورزی نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد خود ارائه کرد.

farmandari99

4 نظر

  1. سلام خسته نباشید
    ببخشید الان یه خبری شنیدم تو واتساپ دیشب روبه روی گراش سنتر تصادف شده آیا خبری عکسی در این مورد در دسترس دارین
    البته حقیقت وشایعش رو نمیدونم چون نگفتن کی بوده

  2. کاش یکی هم به فکر این نخلستان های کم نظیر و میراث گذشتگان بود تا روز به روز از مساحتشان کم نشود و نخل هایی پر بار و جدید و با صرفه اقتصادی جایگزین نخل های سر فراز قدیمی شود!هیات که همه به فکر زمین نخل اند تا خود نخل!! از ادارات دولتی گرفته تا افرادزمین پرست!!!

  3. اداره جهاد کشاورزی بی کفایتی و بی لیاقتی خود رو امسال نشون داد. اگه تونسته بود کشت های امسال رو مدیریت کنه الان این همه کشاورز بدبخت نمی شدند ، این همه هندونه خراب نمی شد، این همه محصول رو دست کشاورز باد نمی کرد. اینها همش به خاطر بی برنامگی و بی توجهی این اداره است. می تونست با یه ساماندهی و نظم خاصی با کشاورزا در ارتباط باشه و کشاورزا رو مطلع می ساخت که همه نرن هندونه بکارن.
    اگه یه ذره مردمی تر بودن اگه یه ذره با مشکلات کشاورزا از نزدیک اشنا می شدن اگه راهنمایی درست می کردن الان این مشکلات پیش نمی اومد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top