بستن

سالگرد آیت‌الله آیت‌اللهی با حضور نایب‌رییس مجلس برگزار شد

گریشنا: برگزاری سالگرد ارتحال آیت‌‌الله سید عبدالعلی آیت‌اللهی با حضور حجت الاسلام ابوترابیان، نایب‌رییس مجلس، به عنوان سخنران مراسم، بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، و جعفرپور نماینده مردم در روز دوشنبه ۱۹ خرداد، خبر اول شماره ۷۹۳ میلاد لارستان است. خبر افتتاح موزه اسناد و نسخ خطی و لوازم شخصی سید آیت اللهی، و برگزاری ویژه‌برنامه در محضر آفتاب نیز که در حاشیه این مراسم برگزار شده بود، در صفحه دو آمده است. یکی از برنامه‌های دیگر مراسم، رونمایی از سایت آن مرحوم بود. در این سایت به نشانی  www.ayatollahilari.com ، اخبار و گزارش های مربوط به مراسم سالگرد، و مجموعه ای از تصاویر، زندگی‌نامه و آثار آن مرحوم گنجانده شده است.

اما تیتر و عکس یک این شماره به مدیرکل میراث فرهنگی فارس اختصاص دارد. از او نقل شده است: «مجموعه باستانی شهر لار قابلیت ثبت جهانی دارد.» اما خبر مربوط به این تیتر یک در نشریه کار نشده است، و خوانندگان به سایت میلاد ارجاع داده شده‌اند، جایی که می‌خوانیم: مصیب امیری، مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع گردشگری فارس در حاشیه آئین افتتاح موزه حضرت آیت‌الله آیت اللهی (ره)، در گفتگو با خبرنگار فرهنگی میلاد لارستان گفت: «لارستان به لحاظ تاریخی و آثار باستانی در استان فارس از جایگاه خوبی برخوردار است.»

سه مقاله تحلیلی نیز در این شماره منتشر شده است: «جاده‌های لارستان بزرگ شایسته توجه ویژه» از رضا حامدپور، «نگاهی به چهره نیمه‌پنهان پیر هنر لارستان» از محمدمهدی امامی، و «چرایی عدم مهاجرت‌پذیری لارستان» به قلم محمدحسین صبوری. بازخوانی سخنان امام خامنه‌ای در خصوص رسالت خیرین نیز در صفحه هفت کار شده است.

تمام صفحه آخر نیز به عمل‌کرد دوساله‌ی جعفرپور، نماینده مردم شهرستان‌های لار و خنج و گراش، اختصاص یافته است.

این شماره را نیز از بخش دانلود سایت میلاد لارستان دریافت نمایید.

Milad793

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top