بستن

تاکسی‌های زردرنگ در خیابان‌های شهر

گریشنا: به دنبال استقبال از سامانه مینی‌بوس‌رانی در گراش، تاکسی‌های درون‌شهری نیز به وسائل حمل و نقل عمومی اضافه شدند. این تاکسی‌ها با نرخ ۳۰۰ تومان، هر نیم ساعت یک بار شهر را دور می‌زنند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری، سازمان حمل و نقل همگانی شهر گراش و حومه اقدام به راه‌اندازی سرویس تاکسی درون‌شهری نمود.

محمد دارشی مسئول واحد حمل و نقل شهرداری گراش در این خصوص می‌گوید: پس از استقبال بسیار خوب شهروندان گراشی از سرویس مینی‌بوس‌رانی در سطح شهر، تقاضا برای داشتن سرویس تاکسی در داخل شهر افزایش یافت. پس از هماهنگی با تاکسی‌داران سطح شهر، مقرر شد روزانه ۵ دستگاه تاکسی که در خطوط بین شهری مشغول هستند، در سطح شهر خدمات ارائه دهند.

دارشی در ادامه عنوان کرد: ایستگاه این تاکسی‌ها در پارکینگ باغ ملی واقع شده است؛ و از ساعت ۷:۳۰ صبح الی ۱۲ و ۳:۳۰ بعد از ظهر الی ۷:۳۰ با نرخ ۳۰۰ تومان آماده خدمات‌رسانی‌اند. این تاکسی‌های هر نیم ساعت یک بار در سطح شهر در حال گشت‌زنی خواهند بود.

TaxiShahri

12 نظر

  1. با سلام به همشهریان عزیز:
    ممنون از کابر ر.ر که موضوع رو درست درک کرده اند و در ادامه اضافه خواهم کرد. موضوع تاکسی های درون شهری که تا به حال بصورت بین شهری از گراش به لار در فعالیت بوده اند که با وجود مشکلات بوجود آمده قانونی از طرف پلیس راهور تا چند مدت دیگر این تاکسی ها قادر به ارائه خدمات بین دو شهر را نیستند. با اطلاع از این موضوع ساماندهی این تاکسی ها در شهر به صورت هدفمند در کمیته تاکسیرانی شهرداری در دستور کار قرار گرفت. و امیدواریم با استقبال مردم گراش در این طرح روبرو شویم که این موضوع عملی شدنش به همشهریان عزیز هم ارتباط دارد که این موضوع را فرهنگ سازی کنند.
    موضوع آقای فعلی هم برنامه ریزی ها انجام شده که از نیمه دوم خرداد ماه به صورت مینی بوس به اجرا در خواهد آمد.

  2. آقای نقطه چین که نشستی اینجا غر می زنی.
    خداییش اگه شما پیاده تو خیابون بری سوار تاکسی می شی؟
    منتظر می مونی که یه اشنا رد شه سوارت کنه.
    شهر کوچیکه. نیازی به ۱۰۰ تا تاکسی نیست. نکنه فکر کردی از لار بزرگتریم؟

  3. با سلام انشاالله که استقبال میشه مرکزیک شهرستان به تاکسی درون شهری نیاز داره راستی یک خبر دردبی پیجیده لار استان شده وتا بستک تابع لارستان شده ای درست است یا خیر

  4. سلام
    لطفا مرضوعی که در مورد حمل و نقل ساکنین مسکن مهر است رو به صورت جد پیگیری کنید و مثل بقیه طرح ها به چندین ماه و سال بعد به تعویق نیافتد
    واقعا هزینه ی ٢٠٠٠ برای تاکسی خصوصی (دربست) زیاد است
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 نظر
scroll to top