بستن

کابینه‌ی اتاق اصناف انتخاب شد

گریشنا:دیشب سی‌ام اردیبهشت‌ماه بر اساس رای‌گیری انجام شده پنج نفر اعضای جدید هیات رییسه  اتاق اصناف انتخاب شدند.

به گزارش اسماعیل بلبلی کارشناس اداره‌ی صنعت، معدن و تجارت؛علی متین، علی اکبر فانی، محمد رضا ایزدی، آهنعلی حسین‌شیری، حمیدرضا محسنی، فرشید شکوه، احسان نوبهار در این انتخابات نامزد شدند که به ترتیب پنچ نفر اول با کسب بیشترین آرا به عنوان عضو اصلی هیات رئیسه و فرشید شکوه و احسان نوبهار به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند. تقسیم‌بندی سمت‌ها بین این پنج نفر بر اساس انتخابات داخلی به هفته‌ی بعد موکول شده است.

در این انتخابات تنها ده نفر حق رای داشتند این ده نفر را هفت کاندیدا‌ی اتاق اصناف در مرحله‌ی جدید و حسینعلی فولادی، رییس سابق اتاق اصناف، علی اکبر فتحی و یوسف امینی تشکیل می‌دادند.

صادق ایزی؛ رییس اداره‌ی صنعت و معدن و تجارت، اسماعیل بلبلی؛ کارشناس اداره‌ی صنعت و معدن و تجارت، زین‌العابدین خواجه‌زاده؛ نماینده‌ی اتاق اصناف، محمد عالمی؛ مدیر اجرایی اتاق اصناف نیز در این جلسه حضور داشتند و غلامی نماینده‌ی فرمانداری تنها غایب این جلسه بود.

طی تماس خبرنگار گریشنا به حسینعلی فولادی او دلیل کاندیدا نشدن خود را در دوره‌ی جدید، ادامه تحصیل بیان می‌کند و در ادامه می‌گوید:«وظیفه‌ی اتاق اصناف حمایت از واحد‌های صنفی است و حمایت از واحد‌های صنفی نیز مستلزم آن است که دیگر ارگان‌ها نیز برای رسیدگی به مسائل و مشکلات با اتاق اصناف همکاری داشته باشند.»

او با تاکید به توجه به قشر مغازه‌دار در سطح شهر به اعضای دوره‌ی جدید اتاق اصناف پیشنهاد می‌دهد اعضا توجه و نظارت خود را به این گروه که در حال حاضر با مشکلات بیشتری دست‌وپنجه نرم می‌کند دریغ نکنند.

asnaf1

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

2 نظر

  1. بنده به نمایندگی از کسبه گراش ، تقدیر و تشکر خود را از برادر حسینعلی فولادی ریاست اتاق اصناف گراش که در دوره مسئولیت خود و با درایت و تدبیر تحولی را در مجموعه اصناف به وجود آوردند..
    انشاالله که گروه جدید نیز بتوانند با همکاری و حس دلسوزی خود، خدمت گذار واقعی باشند.

  2. ضمن تشکر از حاج حسین فولادی که خوب از عهده ی این مسوولیت بر اومدن
    ان شاالله موفق باشن اما ای کاش دوباره این سکان به ایشون سپرده میشد
    بهتر بود کسبه های جوان شهر بیشتر وارد میشدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top