بستن

کشف ۱۵ هزار لیتر گازوییل قاچاق

گریشنا: نیروهای امنیتی حوزه شهدای ارد در طی یک عملیات محموله پانزده هزارلیتری سوخت قاچاق را کشف کردند.

به گزارش مدیریت عملیات ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش نیروهای عملیاتی حوزه شهدای ارد ساعت چهار بامداد روز پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت در ایست بازرسی موفق با کشف یک محموله گازوییل قاچاق شدند.

این محموله که به سمت لامرد در حرکت بود در جاده ارد به فداغ متوقف شد. یک کامیون حامل بیش از پانزده هزار لیتر به همراه خودروی سمندی که محموله را قاچاق اسکورت می‌کرد توقیف شده‌اند.

خودروهای توقیفی به همراه افراد بازداشت شده به معاونت آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان گراش تحویل شده است تا پرونده آن‌ها از طریق مرجع قضایی پیگیری شود.

farmandhe entezami2

عکس مربوط به کشفیات پیشین است.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

7 نظر

  1. با سلام
    اول از همه باید بنویسید حوزه شهدا ارد. در خط سوم.. بعد هم این عکس متعلق به این محموله نیست.. این بشکه ۲۰۰۰ لیتریه.. لطفا عکس واقعی رو بذارید..
    و اینکه توسط نیروهای اطلاعاتی شناسایی شده و توسط نیروهای عملیاتی دستگیر..
    ممنون

  2. چه به خودشون می نازندانگارچیکارکردن.بیچاره این ادم رومنظورم راننده این کامیون روگرفتن وبهش زدندانگارارث باباهاشون روخورده بودند بعدانوقت اسم خودشون رومیزارن بسیجی.من اونقدربسیجی توارد میشناسم که فقط به خاطرکارت بسیج میرن عضوش میشندواصلانمازخوندن نمیدونند چیه.درضمن اون راننده کامیون نه اسلحه داشته ونه به اون آدمای به اصطلاح بسیجی حمله کرده.لازم میدونم بسیجی های تواردبشینندوبه حال خودشون گریه کنندخیلی بهتره.نیروهای اطلاعاتی وعملیاتی آدم خندش میگیره.

  3. با عرض سلام به تمامی دوستان.واقعا درود به بسیجی های ارد احسنت.با این کار بزرگتون باز بسیج سرافراز بخش بزرگ ارد رو, رو سفید کردید.ما مدیون تلاش های شبانه روزی شما هستیم ای شیرمردان درود به شرفتون.دوست عزیزی که میگن بسیجی ها نماز نمیخونن شما میخونید؟و چرا با تهمت زدن گناه کبیره انجام میدید؟امنیت بخش بزرگ ارد مدیون بسیجی های ارد.باعث افتخار ما و همشهریانید شیرمردان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top