بستن

خاطره‌بازی دانش‌آموزان بیست سال پیش در دبیرستان سیدالشهدا

گریشنا: دانش‌آموز بیست سال پیش دبیرستان سید الشهدا یک بار دیگر روبه‌روی معلمان خود به صف شدند و از زحمات آنان سپاسگزاری کردند.

به گزارش علی اکبر شاه‌محمدی بعداز ظهر بیست و ششم اردیبهشت، جمعی از فارغ التحصیلان دهه ۷۰ دبیرستان سیدالشهدا(ع) با دعوت از دبیران آن دوره از تلاشها و زحمات‌شان قدردانی کردند.

مراسم بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا  در حیاط آموزشگاه بر پا شد. بعد از نماز زنگ مدرسه به صدا در آمد و دانش آموزان دیروز به صف ایستادند. قرائت قرآن و معنی آن به همراه نیایش، یادآور مراسم صبحگاه آن زمان بود. آقای آشفته مدیر آن دوره دبیرستان پشت تریبون رفت و تذکرات لازم در خصوص کوتاه کردن موی سر و توجه بیشتر به درس‌ها را به دانش آموزان سی و چند ساله گوشزد کرد. ایشان با در دست داشتن قیچی نسبت به عدم رعایت کوتاهی مو تهدید به چیدن موها در صف صبح‌گاه کرد!

13930226 Dabirestan (22)

حضور دبیران لاری آن سال‌های دبیرستان در کنار دیگر دبیران گراشی خاطرات دهه هفتاد را برای دانش‌آموزان و معلمان زنده کرد. دانش‌آموزانی که برخی از آن‌ها خود اکنون معلمان باسابقه‌ای هستند.  آقایان محمدیان(دبیر جغرافی)، کارکن (دبیر شیمی)، فنونی (دبیر تاریخ) از لار، در کنار همکاران گراشی خود آقایان: نوروزی، وقارفرد، جعفری، سعادت، شیرزادی، حسن زاده، نام آور، ناصری، مهروری و زارعی در جمعی خودمانی خاطرات گذشته را مرور کردند.

خاطره گویی معلمان و دانش آموزان که تا بعد از شام به درازا کشید، مهمترین بخش این مراسم بود. در این مراسم با ذکر فاتحه از معلمان و دانش‌آموزان شهید و درگذشته دبیرستان سید الشهدا(ع) یاد شد.

شیرینی این خاطره‌بازی چنان به حاضرین مزه داد که قرار شد این مراسم، بیست و ششم اردیبهشت هرسال در این آموزشگاه برگزار شود و افرادی که امسال نتوانستند جمع را همراهی کنند فرصتی برای تجدید خاطره داشته باشند.

مطالبی و عکس‌هایی که خوانندگان گریشنا و نشریه افسانه ارسال کرده‌اند.

8 نظر

  1. قدر دانی از معلم هیچ‌گاه دیر نیست.
    واقعا در همان لحظات خاطره‌بازیٰ حال و هوای دوره دبیرستان بیست سال پیش رو داشتیم. جای دوستان غایب‌مان خالی بود.

    خوب است همین کار را دیگران هم به شکل دیگری تکرار کنند.

  2. با تشکر از مدیریت دبیرستان آقای زارعی که فضا را در اختیار قرار دادند. بعد از بیست و یک سال حس دانش آموزی داشتن خیلی لذت بخش بود.تشکر از دبیرانی که دعوت ما را اجابت کردند و باعث خوشحالی ما شدند.

  3. ضمن تشکر ازشما،بادیدن عکس اساتیدورفقابعد٢٠سال تجدیدخاطره شد خیلی هم دوست داشتم تومراسم بودم ولی انشاالله سال بعد،باارزوی سلامتی وموفقیت همه عزیزان.

  4. با سلام به همه دوستان عزیز و اساتید گرامی دبیرستان حاجی پور
    از دیدن عکسها و برگزاری مراسم خیلی خوشحال شدم. کاش من هم خبر داشتم و در مراسم شرکت می کردم. من هم ضمن تشکر و قدردانی از اساتید محترم دوره دبیرستان آقایان آشفته ، وقارفرد ، نوروزی ، جعفری ، مقتدری ، شیرزادی ، کارکن ، انصاری ، پرچمی و سایر عزیزان برای همگی آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

  5. با سلام احترام خدمت معلمان و اساتید محترم خودم بویزه مدیر دلسوز جناب اقای اشفته و همکلاسی های عزیز امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق و پیروز باشید .

    بنده هم از زحمات این عزیزان تشکر و قدر دانی میکنم .شاگردی این عزیزان جزء دوران طلایی زندگی بنده بوده است .

    و تشکر از همشاگردیهای گرامی که خاطرات خوب مارا زنده کردند
    مهرابی اصفهان ۵/۳/۹۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top