بستن

امیدهای فارس: هلال احمر در آستانه افتخاری دیگر

گریشنا: تیم فوتبال هلال احمر گراش در ادامه افتخارات این فصل خود برای قهرمانی در لیگ برتر امیدهای فارس به مصاف تیم شهرداری لار می‌رود.

قاسم فرسوده مدیر باشگاه هلال احمر گراش از علاقه‌مندان فوتبال دعوت کرد که جمعه این هفته در آخرین بازی فصل فوتبالی  ۹۳-۹۲ این تیم را تنها نگذارند. بر اساس اعلام کمیته مسابقات هیات فوتبال فارس فینال رقابت‌های لیگ برتر استان فارس روز جمعه ۲۶ اردیبهشت در ورزشگاه تختی لار برگزار می‌شود.

هلال احمر پیش از این نیز دو بازی خود از رقابت‌های مقدماتی را در لار برگزار کرده است. دو تیم فینالیست برای راه‌یابی به مسابقات فوتبال امیدهای کشور با هم رقابت می‌کنند. این سومین بازی سرخپوشان گراش در برابر سیاه جامگان لار است. در بازی اول هلال‌احمر یک بر صفر برنده شد. اما در بازی دوم که در صعود دو تیم تاثیری نداشت، شهرداری موفق شد دو بر یک هلال احمر را شکست دهد.

تیم هلال‌احمر امسال در تمام رده‌های سنی در رقابت‌های استانی و کشوری حضور داشت. بزرگسالان این تیم برای دومین سال متوالی در لیگ دسته سوم کشور بازی کردند هر چند با قرار گرفتن در رتبه ششم نتوانستند جایگاه خود را مسابقات کشوری حفظ کنند. با این حال شنیده می‌شود مسئولین این تیم به دنبال خرید امتیاز یک تیم دسته سوم و حضور مجدد در رقابت‌های ملی هستند.

جوانان هلال احمر نیز فصل گذشته مجوز حضور در رقابت‌های کشوری را به دست آورده بودند. این تیم در مرحله اول مسابقات کشوری جوانان با قهرمانی در گروه خود به مرحله بعد صعود کرده است.  نوجوانان هلال‌احمر نیز در این فصل بر سکوی سوم استان فارس قرار گرفتند.

با این اوضاف تیم هلال‌احمر را می‌توان یکی از  پرافتخارترین تیم‌های فارس در رقابت‌های این فصل دانست. هلال‌احمری‌ها امیدوارند با به دست آوردن جام قهرمانی امیدهای فارس فصل خوب خود را با یک جام به پایان برسانند.

helal ahmar1

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top