بستن

دانشجویان علوم پزشکی قهرمان والیبال بسیجیان

گریشنا: تیم شهیدان بهمنی متشکل از دانشجویان دانشکده علوم پزشکی گراش، قهرمان مسابقات والیبال یادواره شهیدان جعفری و باقرپور شد.

13930213 ValiBall (1)

به گزارش مجید افشار، مسابقات والیبال یادواره شهیدان باباحسن و محمدکاظم جعفری و شهید اکبر باقرپور به همت تربیت بدنی ناحیه مقاومت سپاه و حوزه شهید بهادری با حضور هشت تیم برگزار شد. راه و شهرسازی، اتومبیل برگ سبز ، گراش جوان، دانشجویان، ناحیه مقاومت، دانشگاه علوم پزشکی به صورت دوره‌ای در سالن شهید احمد مشتاقی با یکدیگر رودرو شدند.

در بازی پایانی در حضور مسولین و خانواده‌های شهدا و تماشاگران، دانشگاه علوم پزشکی به مصاف اتومبیل برگ سبز رفت. این درحالی بود که تیم اتومبیل برگ سبز از نظر ست شماری بالاتر از بقیه تیم‌‌ها بود ولی با توافق صورت گرفته و برای مشخص شدن رتبه‌بندی تیم‌ها، مسابقه فینال و رده‌بندی برگزار شد که در بازی فینال تیم علوم پزشکی در یک بازی مهیج و حساب شده اتومبیل برگ سبز را با حساب سه بر یک شکست داد.
بدین ترتیب، دانشگاه علوم پزشکی، اتومبیل برگ سبز، راه و شهرسازی مقام های اول تا سوم را کسب کردند. تیم گراش جوان نیز کاپ اخلاق دریافت کرد.

از سوی کمیته برگزاری بازیکنان برتر نیز معرفی شدند:

بهترین پاسور و بهترین سرویس زن: ابراهیم ازرم و اسحاق فروزش از اتومبیل برگ سبز. بهترین اسپک‌زن و بهترین لیبرو: اسماعیل گل‌محمدی و سعید صالحی از دانشگاه علوم پزشکی. بازیکن اخلاق: علی کوهگرد از گراش جوان. هر کدام که از برگزیدگان مبلغ ۵۰۰۰۰۰ هزار ریال به همراه مدال دریافت کردند.

کمیته برگزاری از زحمات داوران این دوره ابراهیم آزرم، حسین افشار، ساسان شبانی، غلامرضا پورقائد، منوچهر رستم‌پور، جواد عالی پور، مصطفی قنبرپور، عبدالمهدی مهرابی، مهدی مهرابی، علیرضا وقارفرد، رضا متین، نظری و همچنین همکاران برگزاری حاج نجات آشفته، عبدالرضا افشار، علیرضا دانشور، مهدی کهندلی، یاسر رنجبر و محمدرضا وفایی‌فرد تقدیر کرد.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

20 نظر

  1. من فکر میکنم برگ سبز به داوری باخت چونکه تیمی را دوم کردن که تمام تیمهای دیگر را با قاطعیت تمام برده بود و از مجموع ۱۵امتیاز را کامل داشت .
    داوران تیم ۱۲امتیازی را اول و تیم ۱۵امتیازی را دوم اعلام کردن با کدام قانون بود جای سوال است

  2. دلواپسان ما دلواپس موقعیت و جایگاه ۸سال گذشته خود هستند و گرنه اگر به فکر ملت بودند هرروز یک بحران برای این ملت و دولت ایجاد نمی کردند. بقول آقای خاتمی که گفت در هر ۹روز یک بحران برای کشور ایجاد کرده اند.اینها دیگر با تمام هرچه پررویی هر روز یک بحرانایجاد می کنند.و در برنامه دیروز و امروز فردا با وقاحت و بی شرمی تمام به بحران سازی های خود افتخار می کند.

  3. با عرض سلام
    حبیب اقا طبق توافقات صورت گرفته بازی به این شرع ذیل میبود.
    تیم اول و دوم جدول برگزار کننده بازی فینال و تیم سوم و چهارم برگزار کننده بازی رده بندی
    نکته جالب تیم دوم جدول قهرمان شد و تیم چهارم جدول به مقام سوم رسید.
    حبیب اقا بازی برد و باخت داره درسته تیمتون دوم شد ولی چرا قبول ندارین هماهنگ ترین تیم دوره های دانشگاه علوم پزشکی بودن.

    ای کاش بجای جمع کردن این همه اسپک زن لااقل ۲ بازیکن دریافت کن خوب میگرفتین.
    تیمی که فقط یک دریافت کن داره و ۷اسپک زن و یک پاسور اخرش به مشکل میخوره.
    ایشالا قهرمانیتون تو جام رمضان البته با تلاش بیشتر.

    1. توافقات ضد قانون که اعتبار نداره.بهتر بود بازی ثابت و بدون چرخش برگذار می شد مثل بازی توی کوچه ها.کسانی که خود را خدای داوری دنیا می پندارند بر اساس اعتراض به این توافقات ضد قانون تصویب شده به دست خودشان تیم پنجم را سوم و تیم دوم را اول و تیم اول را دوم کردند.تیم برگ سبز حتی با این باخت هم در صدر گروه جای دارد.

  4. منتقد جان
    اگر اطلاع کامل داشته باشید باید بدانید که توافق مکتوب در بازیهای محلی و منطقه ای حکم قانون را دارد .(برای نمونه میتوانید به لیگ مازندران مراجه کنید و توافقات را ببینید )در این بازی هم همه توافق کردن برای جذابیت بازی دو تیم اول بازی گروهی به فینا ل و دو تیم دوم بازی رده بندی را برگزار کنند (صورتجلسه با امضا نمایندگان تمام تیمها در دست مسوول برگزاریست )همچنین توافق شده نتیجه تک بازی فینال و رده بندی تکلیف تیم اول تا سوم را مشخص کند .ضمنا جهت اطلاع ،تعیین نحوه برگزاری و و رده بندی تیمها به عهده داوران نیست بلکه کمیته برگزاری با توافق نمایندگان تیمها قبل از برگزاری مسابقات این مورد را مشخص میکنند .

    1. نامعلوم جان شمای که میگویید حق باید به تمام جهات و نتایج بازیها آگاه باشید.
      طبق برگزاری تورنمت ابتدا امتیاز سپس برد و سپس ست و پوئن و در اخر بازی رودررو.
      طبق اطلاعاتی که هست تیم راه و شهرسازی ۲برد داره ولی تیم گراش جوان یک برد.
      پس جای حرف نیست.
      قهرمانی رو به تیم علوم پزشکی تبریک میگم

  5. منتقد جان
    اولا تیم راه و شهرسازی چهارم شده نه پنجم.
    فقط یک نکته برای همگی : شیوه جدول و مرحله دوم را با لیگ جهانی والیبال اشتباه نگیرد!
    اصلا لیگ برتر والیبال ایران تیم متین ورامین تیم دوم مرحله اول در نهایت به قهرمانی رسید و تیم باریج اسانس کاشان که در دور اول مقام نخست را داشت در همون دور اول حذفی مقابل تیم هشتم جدول یعنی شهرداری ارومیه باخت و از دور رقابتها حذف شد.
    والیبال را با فوتبال اشتباه نگیرید.
    والیبال ‌. بسکتبال در چند مرحله برگزار میشود.
    ای کاش جای اظهارنظر تعصبی به جداول و بازیها و لیگ های مختلف دقت میکردین!!

    برگ سبز باخته و گراش جوانم باخته، باخت این تیمها هیچ ربطی به داوری و کمیته اجرایی مسابقات نداره به خودشون ربط داره.
    همه تیمها تلاش کنند واسه جام رمضان… ایشالا اونجا بازیهای بهتری ببینیم

  6. با این داورانی که در این دوره قضاوت کردن فکر نکنم دیگه کسی راغب شرکت بشه . داوران با تمام توان در جهت حذف تیم اول تلاش کردن وبعضی ها در هر بازی حد اقل ۴ امتیاز رو ازش گرفتن . به تیم داوری برای این بردشون تبریک می گم

  7. سلام به همه ی ورزشکاران و ورزش دوستان عزیز
    تشکر از همه ی دوستانی که در مسابقات شرکت کردن و همه ی دوستانی که کامنت گذاشتن. دوستان گرامی همه یک وجه مشترک دارند ان هم ورزش والیبال گراش است امید که این وجه باعث همگرایی بیشتر شود. دوستان ایراداتی بر داوری مسابقات وارد کردند چنانچه این عزیزان مصادیق عینی را بیان کنند تا در صورت وجود ,اصلاح صورت پذیرد . داوری در هر سطح ,خالی از اشتباه نیست. اما این دوره نسبت به ادوار گذشته, داوران از قضاوت بهتری برخوردار بودن. لطفا ما را از نظرات کارشناسانه خود بی نصیب نگذارید. ارادتمند. مهرابی

    1. اقای مهرابی مثل اینکه تنها تیمی که به داوری این مسابقات اعترض داشت تیم خود شما بود نه دوستان….
      اگه داوری در هر سطحی به قول شما خالی از اشتباه نیست چرا بعد از بازی با دانشگاه این همه اعتراض دعوا به راه انداختین تا ساعت ۳بامداد جلسه کمیته انضباطی گرفتین
      بازیکن شما اقای غ داشت بعد از بازی به داور توهین میکرد
      شما که دارین اینقدر قشنگ صحبت میکنین و رییس کمیته داوران بودید چرا هر چی اعتراض داوری بود از تیم خودتون شروع میشد

  8. ورزشکار محترم
    خدمت شما عرض کنم من تیمی نداشتم بلکه عضوی از یک تیم بودم
    در جلسه مذکور هم بنده به عنوان کمیته داوران مثل شما حضور داشتم هر چند به توافقات قبل از جلسه بین شما و چتد تن دیگر واقف بودم اما هیچگاه موضع گیری نکردم .
    ضمنا اعتراض وارده از طرف سرپرست تیم بوده و این روند کاملا منطقی و قانونی است و هر تیمی میتواند به شکل مکتوب بعد از بازی اعتراض کند .اعتراضات در هیات بررسی میشود .مهم رفتار تیم بعد از نظر هیات است که در این مورد راه و شهرسازی منطقی عمل کرد .
    شما در نوشته های قبلی از داوری ایراد گرفته اید .از شما تقاضای مطرح نمودن مصادیق اشتباه را داشتیم اما به یک باره تغییر موضع دادید .امید دارم هدف شما هم حل مشکلات احتمالی باشد نه رفتارهای دوگانه و در رفتن از زیر بار مسوولیتی که در انجامش موفق نبودید .در پناه حق

    1. اقای مهرابی من اونی نیستم که فکر میکنی من نظرم رو فقط به عنوان یک بازیکن که در دوره شرکت داشته نوشتم نه به داوری اعتراض داشتم نه تو جلساتتون بودم و نه ادعای والیبالیست رو دارم من چند ماهه دارم بازی میکنم و با این رفتارهایی که در این دوره دیدم دیکه راستش نظرم برگشت از والیبال
      از پیشکسوت های محترم والیبال بیشتر از اینها انتظار میرفت ما حدود ۱۰ تا ۱۵ پیشکسوت داشتیم تو دوره که بین خودشون چند دسته و گروه و حزب تشکیل داده بودن این با اون لج بود اون یکی با دیگری دعوا داشت
      حداقل به فکر جوان تر ها باشید شماها دیگه بازی خودتون نو کردین و برای شهر افتخار افرینی کردین
      نذارین والیبال گراش هم مثل فوتبال گراش بشه

    1. اقای مهرابی
      نمیخواد منتظر راهکار عملی ما باشین همین که میدان رو به جوان ترها بدین و بذارین نقش افزینی کنن تو والیبال خودش بزرگترین راه کار هستش
      البته شما پیشکسوت ها سرمایه های والیبال گراش هستین

  9. سلام مجدد
    من شخصا با جان ودل میپذیرم .بسم ا…
    هر کمکی از دست من بر میاید (مادی و معنوی )تا حد توان در خدمتم .
    از همین امروز منتظر حضور شماها در میدان خواهم بود (همه اش از ان شما )حمایت از ما -یاعلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 نظر
scroll to top