بستن

حضور هنرمندان گراشی در مراسم روز جهانی تئاتر

گریشنا:به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی تئاتر و به دعوت مسئولان اداره و فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس جمعی از هنرمندان عرصه تاتر شهرستان گراش در مراسمی که روز جمعه نوزدهم اردیبهشت در تالار حافظ شیراز برگزار شد،شرکت کردند.

به گزارش سایت خبری آریا؛ در این مراسم از پیشکسوتان هنر‌های نمایشی و شش نویسنده‌ی تئاتر استانی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، یک عضو ارشد مرکز هنرهای نمایشی و مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی فارس تجلیل شد.

ایرج الهیاری(لارستان)، فرهاد غضنفری(سپیدان)، عباس فیروزآبادی(فیروز آباد)، رضا پرسا(نی ریز)، ابراهیم پاکدل(استهبان)، علی محمد سیستانی(داراب)، محمدهاشم دهقان(کازرون)، محمود صفری(لامرد)،حسین اقلیدی(اقلید)،نادر افسر(جهرم) و احمد وامق(فسا)  اسامی هنرمندانی است که در این برنامه از آن‌ها تقدیر شد.

به گفته‌ی علی فخری تیمی هشت نفره از انجمن نمایش شهرستان گراش نیز جهت شرکت در این مراسم به شیراز اعزام شدند.

به گزارش محمد رستم‌پور؛کارگاه‌های آموزش بازیگری و کارگردانی با حضور اساتید مجرب و سرشناس کشوری در این تالار  ارائه شد و هنرمندان گراشی در این کلاس‌های فشرده شرکت کردند. همچنین در قسمتی از این برنامه چند کلیپ از کار‌های هنری محمد‌علی شامحمدیٰ،علی فخری و محمود علی‌پور پخش شد.

محسن نعمت‌اللهی رئیس اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی و کیوان محسنی یکی از فیلم‌سازان گراشی نیز برای اعزام گروه هنرمندان گراشی به این همایش،همکاری داشتند.

theater3

 

 

 

 

7 نظر

  1. آقایون محسن و صادق.حتما باید بازیگر باشن تا بشن هنرمند؟ حتما باید شما دیده باشیدشون تا بشن هنرمند؟؟؟
    برای اینکه آشنا بشید

    نفر اول از راست محمد جواد حسن نژاد، مستند ساز و بازیگر

    جواد رادمرد یکی از بهترین های نورپردازی صحنه ، صدابرداری و دکور (فعال ترین همه بچه های هنره هرچند توی چشم نیست)

    محمد رستم پور، نویسنده و دستیار کارگردان و بازیگردان تئاتر. اون مراسم شام غریبان پشت مدرسه شاهد ایشون برگزار می کنه، آخرین تئاتر شامحمدی (هم آوای یاس) توی سالن سراجی ایشون دستیار کارگردان، دستیار نویسنده و بازیگردان بودن

    احمدرضا حیدری کارگردان و بازیگر نمایش های طنز

    آقای بلبلی هم مرد اول این نمایش هاست. گریم هایی که تا حالا دیدید همش کار آقای بلبلیه. دوره دیده و سوادش هم داره (محض اطلاع)

    علی فخری و محمود علیپور که دیگه اصلا نیازی به معرفی ندارن.

    تنگ نظری تا چه حد آخه؟؟؟

  2. جناب حسینی سلام
    بنده فقط یه سوال پرسیدم. من و امثال من گناهی نداریم که دوستان هنرمند پشته صحنه رو نشناسیم. این دلیل بر تنگ نظری نیست. به هر حال خوب شد که با این سوال این دوستان عزیز رو هم شناختیم. امیدوارم موفق باشن و واسه گراش افتخار آفرینی کنن.

  3. با سلام
    تقدیر و تشکر میکنم از دوست و برادر عزیزم آقای حسینی با این پیام دندان شکن اش به بعضی از تنگ نظران.
    بخدا ما هر چی ضربه داریم میخوریم از عده ای مثل این آقایونی هست که چشم بسته نظر میدن و چشم دیدن رو ندارن که افتخار کنند که اینا همشهری خودمون هستند که به این همایش بزرگ دعوت شدن .
    در چند کیلومتری شهر خودمون همین لار برین ببینین که چقدر پشتیبان هم دیگه هستند و شخصیت و پست همدیگه رو بلند و بزرگ میکنند ولی دوستان گراشی ما نشستند ببینند که افراد و همشهریاشون چه کاری انجام دادن و اونا رو مسخره کنند .
    به قول دوستم آقای حسینی بعضی کار های که شما نگاه میکنید این نشد که اونی که روی صحنه حضور داره پس شد هنر مند .پشت این کار هنرمندان زیادی زحمت میکشند ولی شما به چشم نمیبینیدشون و اونا با کار و تلاش پا به پای بازیگر روی سن اینها ام در حال حرکت هستند . مثل گریم . مثل صدا بردار . نور پرداز . عکس بردار . و خیلی ها و حتی کسی که نظافت چی و بلیط فروش یک برنامه همه و همه هنرمند هستند و هنر را دوست دارند .
    در جواب آقایان محسن و صادق اینا اگه هنرمند نبودند دعوت نمیشدند و اونجا راهشون نمیدادن . و از خیلی دیگه از هنرمندان گراش ام دعوت شده بود در این همایش ولی به دلایل پیش اومدن کار واسشون نتونستن به این همایش برسن .
    ما همیشه ادعا میکنیم از لار ضربه میخوریم ولی نه ضربه از بعضی تنگ نظران همشریان خودمان است بس .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top