بستن

امام جمعه عضو افتخاری هلال‌احمر شد

گریشنا:عضویت افتخاری امام جمعه شهرستان گراش در جمعیت هلال احمر و شرکت امدادگران و داوطلبان هلال‌احمر در نماز جمعه و همچنین تجدید میثاق کارکنان و اعضاء جمعیت هلال احمر گراش با شهداء عنوان خبر‌هایی است که گزارش آن را به قلم روابط عمومی هلال‌احمر می‌خوانیم:

امام جمعه عضو افتخاری جمعیت هلال احمر:

روز جمعه نوزدهم اردیبهشت ماه در دومین روز از هفته هلال احمر حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه گراش به عضویت افتخاری جمعیت هلال احمر این شهرستان درآمد.

این مراسم در نماز جمعه و در حضور پرشکوه نمازگزاران،برگزار شد و از سوی سازمان داوطلبان جمهوری اسلامی ایران کارت عضویت افتخاری به همراه لباس سازمانی به امام جمعه‌ی شهر تحویل داده شد.

helal ahmar3داوطلبان و اعضای هلال‌احمر در نماز جمعه:

کارکنان،امدادگران، داوطلبان و اعضاء سازمان جوانان این جمعیت ملبس به کاور سازمانی در جمع نمازگزاران و در محل برگزاری نماز جمعه حضور یافتند. در خطبه‌‌ی دوم نماز حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه‌ی شهر با تاکید بر اهمیت آموزش امداد از مردم دعوت کرد تا با عضویت افتخاری در جمعیت هلال احمر و شرکت در کلاس‌های آموزشی امداد و کمکهای اولیه، شعار هر خانواده یک امدادگر محقق شود.خطیب نماز جمعه در ادامه از فعالیتهای جمعیت هلال احمر تقدیر و تشکر کرد. 

helal ahmar2تجدید میثاق با شهدا:

پنج‌شنبه هیجدهم اردیبهشت ماه در اولین روز از هفته هلال احمر، کارکنان، امدادگران و داوطلبان و اعضاء سازمان جوانان جمعیت هلال احمر این شهرستان با حضور در گلزار شهداء  در مراسم غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهداء شرکت کردند.

 در این مراسم اعضاء با پوشش سازمانی خود ضمن ادای احترام و تجدید میثاق به مقام شامخ شهداء با قرائت فاتحه و در دست داشتن گل و گلاب به غبار روبی قبور شهداء پرداختند.

helal ahmar1

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top