گریشنا: با افزایش سی درصدی، بودجه شهرداری گراش به شش و نیم میلیارد تومان رسید. سال گذشته شهرداری گراش هشت میلیارد تومان جذب اعتبار داشته است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گراش در گفتگو با روابط عمومی شهرداری گفت: «بودجه سال ۹۳ سی درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است که این افزایش طبیعی است». عبدالرضا هرمزی گفت: «در شورای قبل ۵ میلیارد تومان بودجه‌ برآورد شده بود که توانستیم با عنایت پروردگار و همکاری مردم خوب گراش تا ۸ میلیارد تومان محقق کرده و آن را جذب کنیم. در سال جاری بودجه‌ی بسته شده ۶ میلیارد و پانصد میلیون تومان  برآورد شده است که امسال نیز امیدواریم بتوانیم با یاری خداوند و همکاری صمیمانه‌ی مردم و مسئولین بیشتر از سال گذشته بودجه جذب کنیم.»

Hormozi

هرمزی معتقد است: «در حال حاضر و مثل همیشه همکاری بسیار نزدیک و صمیمانه بین شورا و شهرداری وجود دارد و از طرف دیگر شهروندان عزیز نیز با همکاری خود و پرداخت عوارض و قانونمند بودن‌شان شهرداری و شورا را در این راه یاری رسانده اند و به جرات می‌توان گفت شهرداری گراش جزو معدود شهرداری‌های استان است که بودجه‌ را به طورکامل جذب می‌کند؛ به طوری که یکی از اهداف شورا در سال جاری و در همین راستا ارتقای دوباره شهرداری از درجه‌ی ۷ به درجه‌ی ۸ می‌باشد. تاکنون بخشی از زیرساخت‌های مورد نیاز این امر مانند: شهرداری الکترونیک و جذب بودجه و … را توانسته‌ایم فراهم کنیم. از طریق وزارت کشور پیگیری خواهد شد تا این مهم نیز محقق گردد و افتخاری دیگر نصیب شهر گراش گردد.»

مهندس هرمزی ضمن تشکر از شهردار و نیروهای شهرداری و همچنین سایر ارگانهای مرتبط با پروژه‌های شهر که صادقانه در تلاش‌اند تا شهری آبادتر از همیشه داشته باشیم افزود: «گراش به شدت نیازمند سرمایه گذاری شرکت‌های خصوصی است تا بتواند با اجرای پروژه‌های عام المنفعه شهر گراش به شهری پویا و فعال در منطقه تبدیل شود که این نیازمند یاری و همراهی سرمایه‌گذاران است. شورا در حال حاضر پروژه‌های پیشنهادی متعددی در دست اقدام دارد که می تواند با همکاری بخش خصوصی به آن‌ها جامه‌ی عمل بپوشاند.»

او عنوان کرد: «شورا به هر طریقی آماده‌ی دریافت نظرات و پیشنهادها و معرفی برنامه های کاربردی و راهبردی برای توسعه شهر است و قابل ذکر است بر اساس این هدف در آینده‌ی نزدیک شورای محلات را راه اندازی خواهد کرد تا مشکلات محلات به صورت ریزتر و دقیق‌تر بررسی و حل گردد.»