بستن

افتخاری پلیس شوید

گریشنا:نیروی انتظامی شهرستان گراش پلیس افتخاری جذب می‌کند.

indexبه گزارش روابط عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان گراش؛از جمله شرایط استخدام در نیروی انتظامی شهرستان،داشتن حداقل ۱۸ سال سن و مدرک دیپلم،عدم اعتیاد به مواد مخدر و سابقه شرارت و بستگان درجه ۱،پایبندی به قانون، نظم و دارای هوش، دقت و توانایی‌های جسمی مناسب و اوراق و مدارک هویتی و صلاحیتی لازم برای تشکیل پرونده،داشتن سلامت جسمی، روحی و روانی است.

کلیه شهروندان مرد و زن در صورت تمایل به صورت داوطلبانه می‌توانند در مقطع زمانی خاص و زمینه‌های مختلف با پلیس پیشگیری، پلیس آگاهی،مواد مخدر،اطلاعات، امنیت عمومی،راهور و معاونت اجتماعی همکاری کنند.

از جمله مزایای همکاری با نیروی انتظامی این است که این افراد در قبال حوادث تحت پوشش درمانی و بیمه عمر قرار می‌گیرند و در قبال کارهایی که انجام می‌دهند با اهداء پاداش از آنها تقدیر می‌شود.

داوطلبان می‌توانند همه روزه بعد از اذان ظهر و عصر تا ساعت ۱۳:۴۵ با مراجعه به ستاد فرماندهی پلیس پیشگیری، سروان علی سهرابی و سروان احمد صادقی، اطلاعات بیشتری در این رابطه کسب کنند.

در قسمتی از اطلاعیه‌ی جذب نیرو در نیروی انتظامی شهرستان گراش آمده است:

امنیت یک تولید اجتماعی است که به میزان بلوغ و احساس مسئولیت و مشارکت جامعه قابل حصول است به خصوص بهره‌گیری از توان مردم و استفاده از ظرفیت‌های آنان از توسعه امنیتی داخلی همواره مورد تاکید بوده است.

یکی از ارکان مسلم امنیت به عنوان یک پدیده اجتماعی مشارکت دادن اقشار مختلف جامعه در حفظ و گسترش و استمرار تعامل فعال آن‌ها با حوزه‌های امنیتی نیروی انتظامی می‌باشد در همین راستا فرماندهی انتظامی شهرستان گراش برای توسعه و تحکیم نظم و امنیت اجتماعی و مشارکت مردم و جلب اعتماد عمومی جامعه نسبت به اجرای قوانین و مقررات انتظامی و مشارکت در بخشی از امور امنیتی انتظامی در دو سطح، یک (ماموریتی و عملیاتی) با حکم ماموریت تحت نظارت کارکنان پلیس و دو (حوزه امر به معروف و نهی از منکر) بر اساس آموزش‌هایی که طی فرایندی با اولویت بسیجیان– بازنشستگان ناجا و سایر نیروهای مسلح و ایثار‌گران و جانبازان و آزادگان و فرزندان آنها و اعضاء پیشکسوتان جهاد و شاغلین دستگاه‌های، لشکری کشوری و آحاد مردم در صورت داشتن شرایط لازم اقدام به جذب پلیس افتخاری خواهد نمود.

 

6 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top