بستن

۹ معلم ومدیر نمونه انتخاب شدند

گریشنا: با نزدیک شدن به هفته‌ی بزرگداشت مقام معلم، نه تن از مدیران و معلمان نمونه آموزش و پرورش شهرستان گراش معرفی شدند. 

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی آموزش و پرورش؛ در این لیست چهار معلم،چهار مدیر و یک معاون به عنوان مدیران و معلمان نمونه‌ی آموزش و پرورش شهرستان گراش در سال ۹۳-۹۲ انتخاب و معرفی شدند که از این بین شش نفر آن‌ها آقا و سه نفر خانم هستند.

زمان تنها؛ آموزگاردبستان بانوحقانی،سیده ملیحه جواد‌پور؛مدیر دبستان بانوحقانی،راضیه باقر‌پوریان؛آموزگار دبستان کریمیان،سید ایوب حسینی‌فرد؛مربی پرورشی مدرسه راهنمایی شاهد،محمد سلیمی؛مدیر مجتمع شهید بهشتی فداغ،اسماعیل اسدی؛آموزگار دبستان مهدیه خلیلی،محمد‌هاشم درویشی؛مدیر مدرسه‌ی راهنمایی شاهد،عبدالعزیزفیروزی؛مدیر هنرستان امام حسین(ع)،عبدالله شیرزادی؛معاون پرورشی دبیرستان سیدالشهدا(ع)،اسامی منتخبینی است که به عنوان فرهنگیان نمونه از آن‌ها تقدیر خواهد شد.

Moalem Namooneh

ابراهیم مهروری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش نیز در پیامی فرا رسیدن هفته‌ی معلم را تبریک گفت. متن این پیام بدین  شرح است:

اگر ارزش اشخاص با میزان ارزش کارشان تعیین شود بدون تردید معلمین برجسته‌ترین مقام‌ها را به دست خواهند آورد، زیرا این طبقه مهم‌ترین و حساس‌ترین کارها را به عهده دارند.

دردرجه اول انبیاء و رسولان الهی عهده دار این وظیفه مهم بودند و در درجه دوم جانشینان آنان همان برنامه پیامبران را ادامه دادند و در مرحله بعدی علماء و دانشمندان هستند که ادامه دهنده راه انبیاء و اولیاء می باشند.

در دین مقدس اسلام نیز معلم از جایگاه رفیع و منزلت عظیمی برخوردار است به گونه‌ای که آیات و روایات بسیاری در تعریف و تمجید از مقام والای معلم، مربی و مبلغ دین اسلام وارد شده است. همچنین حکیمان، ادیبان، شاعران و … هر کدام به نوبه خود سخنی در ستایش از معلم گفته اند.

موقعیت معنوی معلم آنچنان رفیع و والاست که هیچ کس اعم از دوست و دشمن نمی‌تواند منکر آن باشد ضمن ارج نهادن به خدمات ارزنده آنان فرا رسیدن هفته معلم و سالروز شهادت استاد مطهری (ره) را گامی می‌داریم و به ساحت مقدس همه عزیزان و دلسوز فرهنگی تبریک می‌گویم.
ابراهیم مهروری ـ مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

19 نظر

  1. کاش آقای رییس میگفتن معیارشون واسه این انتخاب چی بوده … آخه فکر کنم نیروهای جوان و دارای انگیزه و دلسوز با بیلان کار بهتری هم داریم…. برا من روشن نیست این انتخاب…

  2. باز هم نمونه ولی ما ندانستیم از چه نظر این معلمها نمونه هستند.
    باز هم …
    من هیچکدام را نمیشناسم و مخالفتی و موافقتی ندارم ولی باید بنویسند از چه نپر معلم نمونه هستند. از نپر کار بهتر از معلمهای دیگر هستند و یا اخلاق و یا مومنی . اخه کدام ؟
    لطفا توضیح بیشتری ارایه بفرمایی.

    1. اینها براساس سهمیه هرشهرستان انتخاب میشوندکه امسال سهم گراش۹نفر بوده.این افراد ازنظرجمع آوری مدرک نمونه شده اند.چون انها که خالصانه کار میکنندهرگزوقت وفکر خودراصرف جمع آوری مدرک نمیکنند.به نظر شما معلمی که کلاس خودراتعطیل میکند وبرای جمع آوری مدرک دردوره ها وکلاسها شرکت میکندنمونه است یا آن معلمی که حاضر نیست از وقت آموزش دانش آموز بزند ودراین دوره ها شرکت کند ومدارک امتیازآور جمع کنذ؟

  3. به غیر از خانم تنها بقیه اشخاصی که انتخاب شده اند با همه احترامی که برایشان قایلم کاملا غیر منطقی و بلکه غیر منصفانه بود. جا دارد اموزش و پرورش وقت بیشتری برای انتخاب بهترین ها بگذارد.

  4. واقعا معیارشون برای انتخاب دبیران چی بوده؟ باید تاسف خورد به حال اونایی که این افراد رو انتخاب کردن منم از سال دیگه میرم حوزه ثبت نام می کنم و رفاقتم با رئیس اموزش و پرورش قوی تر میکنم که اسم منو بده واسه دبیر نمونه همه چیز پارتی بازی شده واقعا که

  5. افتخار شاگردی سرکار خانم تنها رو در مقطع اول دبستان (سلیمی ۱) داشتم. شدیدا خوشحالم که پس از گذشت حدود ۲۰ سال، هم‌چنان در عرصه‌ی تعلیم و تربیت موفق هستن. خدا حفظشون کنه.
    هم‌چنین خدمت تمامی اساتید برگزیده تبریک عرض می‌کنم.
    ان‌شاءالله موفق‌تر باشن.

  6. کلا آموزش و پرورش همینه … مشکل گراش تنها هم نیست … از اون بالا بگیر تا این زیردستا …همگی رابطه است و رابطه…
    اول اینکه حتی الامکان از بین نیروهای پرورشی و شدیدا مخلص و معتقد انتخاب میکنن و تخصص و سواد در اولویت بعد قرار میگیره … در واقع این دوستان نمونه هستن از نظر تعهد و نه چیز دیگری .
    علی ایحال که مبارکشون باشه … حتما یه فرقی با بقیه داشتن دیگه …حالا چه فرقی … اونش مهم نیس … شما هم دیگه بهتره اینهمه گیر ندین …. صلوات بفرستین بره…!

  7. به نظر منم هم عادلانه نیست.
    حق خیلیا مثل آقای زارعی و اقا سعادت و…. ضایع شده.
    شما توی استان بگردی یه دبیر زیست مثل اقا سعادت پیدا نمیکنی.

  8. با سلام…با انتخاب این معلم ها مخالفم..
    خیلی دبیران بهترو یا سایقه داریم…به جز یه نفر بقیه رو نمیشناسم…

    این رسم انتخاب معلم نمونه نبیست…

    حالا میخواهید بگید اونایی که هم بیرون از گراش هستن هم بیادشونیم..
    واقعا مسخرس…

  9. واقعا برای اونایی که نتخاب کردن متاسفم…
    خانم تنها اره باهشون موافقم واقعا از بهترین معلم دوران ابتدایی ام بوده..خدا یشت و بناهش…

    واقعا جای تاسف داره برای مسئولان اموزش و برورش.

  10. به نام خدا
    با عرض سلام خدمت همشهریان گرامی
    شرایط انتخاب معلم نمونه:
    با توجه به اینکه انتخاب معلمین نمونه برای عزیزان مبهم می باشد ، باید به عرض برسانم که این انتخاب براساس شیوه نامه وزارت آموزش و پرورش می باشد و برای انتخاب معلم نمونه باید از چند فیلتر بگذرد، در بدو امر می بایست تمام کسانی که متقاضی انتخاب شدن هستند ، فرم مورد نظر را پر نمایند که این فرم شامل آیتم های زیر می باشد:۱ـ مدرک تحصیلی در سطوح مختلف و دارا بودن چند مدرک تحصیلی ۲ـ داشتن مدارک خوشنویسی ۳ ـ تالیف و ترجمه و همکاری در منابع آموزشی ۴ـ ارائه مقالات در نشریات JCR / ISI/ISC
    ۵ـ ارائه مقاله در همایش ها و کنفرانسهای علمی ، تخصصی ، فرهنگی ۶ـ مهارتهای فناوری ۷ـ دارا بودن مدارک معارف قرآنی ۸ ـ ایثارگری (جانبازی ، آزادگی ، خانواده ایثارگران)۹ ـ وضعیت تاهل و فرزندان ۱۰ـ دارا بودن تقدیر نامه های منطقه ای ، استانی ، کشوری ۱۱ـ معلم نمونه سنوات قبل (منطقه ای ، استانی ، کشوری) ۱۲ـ فعالیت در گروه های آموزشی ۱۳ـ تدریس در مناطق خاص (عشایر ، چند پایه ، مناطق محروم) ۱۴ـ فعالیت های پژوهشی (طرح های پژوهشی ، پژوهشگر برتر و …)۱۵ـ تسلط به زبانهای خارجی۱۶ـ آموزش کوتاه مدت و تدریس دوره های ضمن خدمت ۱۷ـ سابقه خدمت و ارزشیابی سالانه ۱۸ـ تولیدات آموزشی (ساخت نرم افزار علمی آموزشی و …)۱۹ ـ کسب رتبه های علمی ، فرهنگی و هنری ۲۰ـ کسب رتبه و داوری در جشنواره های الگوهای برتر تدریس ۲۱ ـ قهرمانی در مسابقات ورزشی (منطقه ، استان ، کشور ، بین الملل)
    ۲۲ـ و …
    کلیه این اطلاعات به همراه مستندات در کمیته ای با حضور کارشناسان آموزش و پرورش مورد مداقه قرار می گیرد و سپس به استان ارسال می گردد و بررسی های لازم به عمل می آید وامتیازات لازم را به داوطلبان میدهند؛ بر این اساس معلمان نمونه را از بین این داوطلبان انتخاب می نمایند .
    تذکر ۱ : پرکردن فرم معلم نمونه اختیاری می باشد .
    تذکر ۲ : معلمان و مدیران نمونه تا ۳ سال بعد نمی توانند در همان سطح شرکت نمایند.

  11. چند روز پیش از Tv فیلمی دیدم که دو دختر جوان دنبال معلم دوران دانش آموزی خود بودن ،با خودم میگفتم کاش میشد یه سری به دبستان سلیمی۱بزنم و یادی از مدرسه ،مدیر،معلم های گرامی بکنم و به خاطر زحماتشون تشکرو قدردانی بکنم اما خب شرایط جور نشد.
    امروز در سایت گریشنا اولین معلم و بهترین معلم دوران دبستانم رو زیارت کردم که معلم نمونه سال در گراش شده است،معلمی که خیلی مهربان و خوش اخلاق بود،معلمی که از گل نازکتر به دانش آموزانش نمی گفت و من به خاطر ایشون بود که املاء و انشاء هم خوب شد کسی نیست جز،خانم زمان تنها.
    معلم عزیز،خانم زمان تنها روزتون مبارک و گرامی باد و به خاطر زحماتی که برایم کشیده ای تشکر میکنم ودعا میکنم همیشه موفق و پیروز و تندرست باشید .
    البته جا دارد از آقای سدیدی ،آقای حبیب الله مهرابی،آقای عبدالعزیز فیروزی،آقای مصطفی خورشیدی،آقای سید ایوب حسینی‌فرد و… تشکر کنم و بهترین جمله رو تقدیماشان کنم

    روزتون مبارک.

    کوچک شما غلام عباس غفاری

  12. سلام, خىلى دوسدارم معلماى دوران ابتداىى و راهنماىىم رو که افتخار شاگردىشون رو داشتم دوباره ببىنم.
    سرکار “خانم لقمانى”,سرکار خانمها” عالى پناه”, آقاى “فتحى نژاد”,” آقاى شهبازى”, آقاى “صىاد زاده”, آقاى مهدى کهندلى گراشى” و مدىر موفق و دوستداشتنى ام “آقاى طباباىى”
    امىدوارم هرجا هستن موفق و سلامت باشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 نظر
scroll to top