بستن

اداره ورزش و جوانان در هفته سلامت

گریشنا:دومنین نشست بررسی مسائل و مشکلات فوتبال گراش،کسب مقام استانی برای بانوان شناگر گراشی و همایش پیاده‌روی سلامت عنوان خبر‌هایی است از اداره ورزش و جوانان،روابط عمومی این اداره شرح خبر‌ها را برای گریشنا ارسال کرده است.

نشست فوتبالی برای رفع مسائل و مشکلات

دومین نشست بررسی و مسائل فوتبال گراش در سال جاری با حضور اکبری رئیس ادره ورزش وجوانان گراش و اعضای هیئت فوتبال برگزار شد.

در این نشست حسن نژاد رئیس و اعضای هیئت فوتبال در خصوص تدوین تقویم ورزشی و برگزاری مسابقات باشگاهی و ساختار جدید هیئت فوتبال سخن گفتند، آن‌گاه اکبری ضمن قدردانی از تلاش و زحمات مجموعه مدیریتی هیئت فوتبال گفت:«در یکی دو سال اخیر هیئت فوتبال شهرستان کارنامه قابل قبولی نداشته و عدم برگزاری مسابقات باشگاهی در سال ۹۲ باعث شد تا سرپرست و مدیران تیم‌ها بر مسئولین و دست اندرکاران فوتبال گراش و در رأس آن حسن‌نژاد خرده بگیرند که خواسته‌های آن‌ها مشروع و به حق است اکبری از حسن نژاد خواست که هرچه سریعتر نسبت به تسویه حساب مالی گذشته تیم‌ها و مدیران باشگاه‌ها اقدام کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان اظهار داشت:« ما یک فرصت ۶ ماهه دیگر به هیئت فوتبال خواهیم داد و پس از آن در خصوص عملکرد هیئت به قضاوت و داوری خواهیم نشست در پایان این جلسه از سوی حسن‌نژاد نفرات زیربه عنوان سرپرست کمیته‌های تحت پوشش معرفی شدند عبدالرضا حسین پور به عنوان دبیر دبیر، محمد جواد دانشور در سمت قضایی،عبدالمجید افشار اعضای داوران داوران، اسماعیل بلبلی؛ روابط عمومی ، محسن افشار؛استعداد یابی، عبدالرضا افشار؛ پیشکسوتان، علیرضا دانشور؛مور قراردادها ،محمد جواد آذربادگان؛ مربیان و مهدی کهندلی؛اجرایی

varzesh1مقام سوم استان رهاورد شنای  بانوان گراش در فارس

تیم شنای بانوان گراش با ترکیب مریم امیدوار، انسیه حسنی، رویا کریم زاده، زهرا رادمرد، رویا پورشمسی و زهرا نوروزی به مربیگری و سرپرستی زهرا پورشمسی و طیبه جعفریان در مسابقات زیر ده سال و۱۱-۱۲ سال قهرمان استان در شیراز با کسب دو مقام سوم تیمی در هر دو رده سنی پس از مرکز استان عنوان تیم برتر شنا شهرستان‌های فارس را به خود اختصاص دادند.

این مسابقات با حضور تیم‌های چهارگانه ناحیه شیراز و شهرستان‌های لارستان،سپیدان، آباده، فسا وگراش  در استخر نرجس شیراز برگزار شد.

varzesh21همایش پیاده روی خانواده در هفته سلامت 

همزمان با هفته سلامت شبکه بهداشت درمان با همکاری اداره ورزش وجوانان و هیئت ورزش‌های همگانی اقدام به برگزاری پیاده روی خانواده کرد. شرکت کنندگان در این همایش مسیر ۳ کیلومتری مرکز بهداشت درمان تا حسینیه ولی عصر (عج) را پیمودند، سپس دکتر بهمنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گراش بر ضرورت توجه به ورزش به منظور حفظ سلامتی در دنیای ماشینی امروز تأکید و آن را برای همه لازم و ضروری دانست در پایان به ۲۰ نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهداء شد.

3 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top